Prenatal bestelling

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dreamer, Apr 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Wie van jullie heeft wel eens online bij prenatal besteld? En het dan in de winkel laten bezorgen zodat je het daar kan afhalen?

    Ik heb vorige week zondag iets besteld, maar voor thuisbezorgen kwam er 4.95 bij.. Terwijl op de website staat vanaf €20 gratis thuis bezorgd? Nu moet je dus binnen 8 werkdagen een e-mail krijgen van postNL? Mensen met ervaring?
     
  2. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    hmm wat vreemd, ik heb al 3 keer iets besteld en nog nooit verzendingskosten hoeven te betalen. En ik krijg het allemaal binnen een paar dagen thuisbezorgd (met allemaal mailtjes om mij op de hoogte te houden wanneer het werd klaar gemaakt, verzonden etc) Goede ervaringen dus! Anders even de klantenservice bellen?
     
  3. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Ja morgen anders maar even doen ja!
    Gaat toch om ruim 40 euro (kleertjes). Zag ook later pas dat stukje bij bestelling vanaf 20 euro gratis thuis bezorgd...
     
  4. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    Ja, misschien is er iets fout gegaan? Veel succes in elk geval en ik hoop dat je snel je kleertjes ontvangt :)
     
  5. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Ben ook nog geen acht werkdagen verder haha!
    Maar ben benieuwd en ongeduldig :p
     
  6. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    Haha en terecht. Alles voor de baby is leuk om binnen te krijgen he ;)
     
  7. laura123

    laura123 Fanatiek lid

    Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    vreemd. . Je bestelling moet binnen 5 werkdagen bezorgd worden.Als je de bestelling laat leveren in de winkel dan 8 werkdagen. .

    Onlangs nog kleding besteld en binnen 3 dagen thuis zonder verzendkosten te betalen.
     
  8. Purk

    Purk Fanatiek lid

    Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even met de klantenservice mailen of bellen!
     
  9. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Enn inderdaad vanochtend gebeld.. Moest het betreffende filiaal even bellen en ja hoor.. Kon het net ophalen :D :D Me is happy :D

    Dat gedoe met bezorgkosten klopte sowieso niet zei de klantenservice, maar goed.. Ik heb m'n spullen :D
     

Share This Page