Wie van jullie heeft wel eens online bij prenatal besteld? En het dan in de winkel laten bezorgen zodat je het daar kan afhalen? Ik heb vorige week zondag iets besteld, maar voor thuisbezorgen kwam er 4.95 bij.. Terwijl op de website staat vanaf 20 gratis thuis bezorgd? Nu moet je dus binnen 8 werkdagen een e-mail krijgen van postNL? Mensen met ervaring?
hmm wat vreemd, ik heb al 3 keer iets besteld en nog nooit verzendingskosten hoeven te betalen. En ik krijg het allemaal binnen een paar dagen thuisbezorgd (met allemaal mailtjes om mij op de hoogte te houden wanneer het werd klaar gemaakt, verzonden etc) Goede ervaringen dus! Anders even de klantenservice bellen?
Ja morgen anders maar even doen ja! Gaat toch om ruim 40 euro (kleertjes). Zag ook later pas dat stukje bij bestelling vanaf 20 euro gratis thuis bezorgd...
Ja, misschien is er iets fout gegaan? Veel succes in elk geval en ik hoop dat je snel je kleertjes ontvangt
vreemd. . Je bestelling moet binnen 5 werkdagen bezorgd worden.Als je de bestelling laat leveren in de winkel dan 8 werkdagen. . Onlangs nog kleding besteld en binnen 3 dagen thuis zonder verzendkosten te betalen.
Enn inderdaad vanochtend gebeld.. Moest het betreffende filiaal even bellen en ja hoor.. Kon het net ophalen Me is happy Dat gedoe met bezorgkosten klopte sowieso niet zei de klantenservice, maar goed.. Ik heb m'n spullen