Ik kan je een voedingskussen ook zeker aanraden. Ik heb het tot nu toe alleen nog maar gebruikt in m'n zwangerschap. Maar ik vind het een heerlijk ding om mee te slapen. M'n buik heeft er steun aan 's nachts, dan leg ik hem heerlijk om me heen, tussen m'n benen. Ik merk dat mijn bekken er ook profijt bij hebben gehad. Ik heb met korting het voedingskussen van de hema aangeschaft. Hij wordt na verloop van gebruik wel wat minder stevig, maar dat vind ik zelf geen enkel probleem. Je hebt verschillende soorten voedingskussens, in alle maten en prijsklassen. Het ligt eraan wat je zelf fijn vindt, en wat je budget is natuurlijk.
Inderdaad alleen voor het slapen tijdens de zwangerschap is die al fijn! De rest moet ik over een paar weken zelf ook nog even uitvinden
De makkelijkste beschrijving om er op te liggen is zoals de stabiele zijligging (ehbo). Je ligt dan met het been(knie) dat normaal leunt op de grond over je kussen. De rest ligt heerlijk als ondersteuning tegen je buik. Ik heb die van de kruidvat bambino en ben erg tevreden.
Ik heb er een van delta baby gekocht op Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens. Ligt heerlijk, lekker stevig, maar goed te vormen. Investering is het waard want je kan er veel mee doen!!
Ik heb mijn voedingskussen veel gebruikt tijdens de zwangerschappen. Heerlijk om op te liggen, hielp/helpt mij erg tegen bekkenpijn en maagzuur. Voor borstvoeding vond ik het totaal erg onhandig. Maar hij stond wel weer erg leuk als decoratie in onze ronde box. Als je wel van plan bent om 1 aan te schaffen zou ik het zo vroeg mogelijk doen. Bij mijn 2de zwangerschap sliep ik er vanaf 8 weken al mee. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Je man voelt niet wat jij voelt en een kussen kan dan zeker wat verlichting geven. Groetjes Fijne zwangerschap toegewenst
Nog 1 tip... Bij het voedingskussen van de kruidvat. Deed ik er een aankleedkussenhoes omheen. Heb je een poefje. Hoef je geen extra hoezen voor te kopen.
Hier eigenlijk alleen in gebruik om haar op te leggen zodat ze s ochtends lekker tussen ons in in bed kan liggen en iets rechterop na haar voeding 'zit'. Ze vind het heerlijk!
Dit allemaal! (Alleen nog geen poef maar nog steeds eenligkussentje/zit ondersteuning) Edit; ik heb die van doomoo, niet heel goedkoop maar z'n geld dubbel en dwars waard!
Ik heb hem tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht om mee te slapen. Ook nu slaap ik er alweer een tijdje mee, heerlijk. Met mijn dochter heb ik hem ook vrij veel gebruikt. Ze lag er heerlijk op in de box. Ook met de fles geven vond ik hem fijn.
Ik heb hem twee en een half jaar gebruikt om op te voeden en ik slaap er nog elke nacht mee! Dikke ja dus.
Ik heb vorige week net een nieuwe gekocht, ondanks dat we niet aan een tweede beginnen. Ik vind het heerlijk slapen zo.
Heerlijk om mee te slapen als je zwanger bent. Helaas moet ie van vriendlief direct het bed verlaten zodra ik bevallen ben (okee vlak erna dan) Voor mn kindjes eigenlijk niet gebruikt.
Ik kan echt niet zonder slapen! slaap er vanaf 16 weken mee.. en straksjes ook lekker gebruiken tijdens het voeden.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb eentje van Delta Baby gehaald. Weet iemand toevallig ook of de hoezen van de Hema daar ook omheen passen?
Ik heb er ook een gekocht maar hij is echt mega groot.. Hebben jullie ook zo'n grote? En hoe slaap je met zo'n grote dan? Ik heb die grijze van Nijntje..
Heeeerlijk om mee te slapen,zeker het laatste trimester Maar met voeden kon ik er niet mee uit de voeten. Daar gebruikte ik toch een gewoon kussen voor.