Eindelijk een beetje rust

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tassie11, Mar 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

Jan 18, 2016
    271
    91
    28
    Ik ben vandaag 12 weken zwanger. Heb weken in spanning gezeten omdat ik mijn vorige zwangerschap een miskraam heb gehad met 5 weken
    De weken zijn zo langzaam voorbij gekropen.
    Heb nu bij 6,8 en 10 weken een echo gehad. Die waren allemaal goed en konden niet beter. En nu bij 14 weken weer een echo.
    Merk dat ik nu niet de dagen meer zo aan het aftellen ben. Dat is ook echt vermoeiend.
    Heb nu het gevoel dat ik echt kan gaan genieten.
    20 weken echo staat ookal geplant.
    Willen met 16 of 18 weken een geslachtbepaling gaan doen dus ook weer spannend.
    Pff moest dit echt ff kwijt.
    Zwangerschap brengt veel spanning en veel leuks met zich mee.
    Was tot week 6 misselijk toen pas in week 8 weer en nu begin ik weer echt misselijk te worden terwijl ik dacht dat het nu langzamerhand wel weg zou gaan.
    Hebben meer mensen hier last van?
    Ook mijn borsten of nja tepels doen zo ontiegelijk zeer.
    Kwam laatst tegen de kast aan. Auch lag bijna op de grond van de pijn.

2. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Wat fijn om te lezen dat het goed gaat! Ik was ook zo bang de eerste paar weken, elke dag ging ik ervan uit dat ik een miskraam zou krijgen. Met 14,5 weken te horen gekregen dat we een jochie krijgen, en met de 20 weken echo gehoord dat hij helemaal goedgekeurd is! Ik weet nog toen ik mn 10 weken echo had ik weg moest kijken want spuugde bijna over de echoscopiste heen hahaha. Meid, geniet ervan! X

3. anglca

anglca Actief lid

Oct 14, 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Eerst ben je blij als de 12 weken om zijn, dan de 20-weken echo, dan 24 weken, dan 28 weken en dan 34 weken. De hele zwangerschap is en blijft spannend. Al met al vooral ervan proberen te genieten. De borsten en tepels zijn bij mij gevoelig gebleven. Tot 16 weken mocht mn vriend er niet aan komen. Nu is het goed te doen.

Share This Page