Vanmiddag vroeg mijn (niet zo op de hoogte zijnde) vriend 'je moet nu nog 7 weken toch? Vanaf wanneer kan het komen dan?' 'Want dan noet ik wel alle telefoonnummers enzo hebben toch?' Ik:nou het kan morgen wel komen maar ergens tussen de 37 en 42 weken noemt men normaal. En ja die nummers zal ik van de week wel weer op het prikbord hangen net als de vorige keer. Maar het is niet zo dat als het begint dat ik meteen niks meer kan hoor.... (Ben vorige keer ingeleid dus hij denkt nu dat het straks zo gaat als in een film). Maar toen dacht ik wel van tja, het kan inderdaad ook morgen komen, of volgende week.. En al komt het wel 'gewoon op tijd' dan schiet het toch ook al op! Nu heb ik nog één kind... En over een paar weken heb ik er gewoon ineens twee! raar idee hoor.... Hoewel ik denk dat het meteen voelt alsof ik er altijd al twee heb gehad, dat had ik tenminste met mn dochter wel, alsof ze er altijd al was geweest. Maar straks weer zo'n klein prummeltje erbij, jeetje het komt nu wel dichtbij! Herkenbaar dit gevoel? (Morgen meteen maar even kijken wat we eigenlijk allemaal nog in huis moeten halen...)
Ja dat ojee dan heb ik er 2 ken ik erggggg goed! Wij zeggen dus ook heel veel tegen elkaar geniet er nog maar ff van haha
Heel herkenbaar! Ik heb binnen nu en 3? Weken gewoon van 0 ineens 3 kinderen! Het leek allemaal nog zo lang te duren, maar ineens is het gewoon al bijna zover!
Ja hier ook ineens het besef ben nu 35.1 weken....ik heb sinds deze week ook heel erg nestdrang...alles moet schoon en alles moet geregeld...lastig met steeds die buik in de weg en twee rondrennende kids... kan bijna niet wachten....zin in!! Laatste loodjes!!