Hoi meiden, Ik heb gisteren een voedingskussen gekocht. Dit is een ovaal vormig heerlijk zacht kussen die je na de bevalling kunt gebruiken voor het voeden van je kindje, maar hij is ook ideaal om mee slapen. Het kussen kun je helemaal om je heen leggen, tussen je benen, onder je buik en achter je rug............... Heb vanacht echt veeeel lekkerder geslapen dan normaal en vind dit echt een wereld uitvinding! je kunt hem krijgen bij alle baby speciaal zaken. Wel een behoorlijke investering want hij kost rond de 60 Euro. Wilde jullie deze tip niet onthouden! Veel liefs Carmen
Ik heb hem ook en gebruik hem al maanden, echt ideaal. Via internet kun je ze voor 27 euro kopen. Het is het geld zeker waard.
ik sliep ook heerlijk hoor, met die kussen.. ik heb hem zelfs amper gebruikt voor het voeden, want daar kon ik niet mee overweg hoor
Ja bij de hema zijn ze idd goedkoper, maar niet alleen ik vind het fijn, m'n man heeft hem meestal al inpikt!!!!
Ik heb hem deze week ook aangeschaft via online site, vond hem zo leuk ivm patchwork (room seven/oilily stijl) ben ik helemaal weg van. kosten 29,95. Hij is wel groot maar heerlijk om op te liggen. gr. cassandra
En ná de bevalling en bv komt ie ook nog van pas! Mijn kinderen spelen er nu mee, en straks ligt hun broertje of zusje er op te drinken of slapen. Als je hem namelijk met de punten tegen elkaar aanlegt dan ligt de kleine daar heerlijk in te slapen net een nestje.
Ik weet niet of ik een site mag noemen maar anders moeten ze mijn berichtje maar wissen. De site is www.misslittle.nl ook leuke niet dure boxkleden. Ik had de bestelling binnen 1 dag binnen. Met als extra een gratis extra hoes. gr. cassandra
dames er is alleen 1 verschill... er zijn voedingskussens en voedingskussens... 1 is het orginele hoefijzer kussen, en de andere is een variant ervan. Het hoefijzerkussen kun je ook bijna recht maken, het voedingskussen wat ik op die ene site zie is eigenlijk helemaal in vorm. Die bij de hema zijn de hoefijzer kussens, hier kun je iets beter mee vormen, gewoon een rol in je rug, om je heen, in je nek enz enz 't is maar dat jullie weten dat er verschil is.
Jáá die zijn ideaal die kussens!!! Die wil ik ook zéker hebbe hebbe hebbe.... Zijn ook handig voor het kindje... ik werk met gehandicapten kinderen en daar gebruiken wij ze heel veel voor (voor de bedliggerige kids bijvoorbeeld...). Dus straks voor in de box of in bed of op de bank,... I D AAL!!!
Een onwijs leuke site!! Zit te kijken naar die zelfmaakdingen, errug leuk om straks bv een slaapzak zelf te maken!
Ik slaap ook al een tijdje met zo'n kussen. Ik noem hem lange jan... geen idee waarom eigenlijk. Van de week was ik hem kwijt. Had mijn vriend zich om hem heengewikkeld