Even een topic om een idee te krijgen.... Zoals het er nu uitziet ga ik voor flesvoeding de vraag is nu; Welke fles moet ik kopen? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb bij me dcohter die difrax flessen gehad waar je de onderkant van los kan draaien, fijne flessen opzich maar Kyana kon nergens anders uit drinken en die flessen zijn behoorlijk duur. Ik heb bij kyana zelf niet gekozen omdat ik bv wilde geven en alleen maar een reserve fles had, mijn vriend is toen naar de winkel gegaan en daar hebben ze hem dit "aangesmeerd" Maar welke flessen vinden jullie fijn? en welk speentje? Kyana heeft de difrax maar kan altijd moeilijk leuke kleurtjes vinden, ze lijken altijd uitverkocht. Welk speentje gebruiken jullie? en wat is jullie ervaring?
als Fles hebben wij de dr brown. dit is ook een speciaal systeem tegen krampjes. zijn zeer tevreden hierover. en als speen de bibi. dit is de enige speen die hij echt goed pakt.
Wij zijn begonnen met difrax S-flessen en S-speentjes en nu gebruiken we nog altijd de difrax S-flessen en de S-speentjes ! En tja wat is duur, ongeveer 7 euro voor een fles, je gebruikt er 2 ofzo en je hoeft ze maar om de zoveel tijd een keer te vervangen. Kleurtjes moet je gewoon af en toe wat drogisterijen/supermarkten/babywinkels voor binnenlopen. Vast wel dat ze een keer de kleur hebben die jij wil !
bolbuikje hier hebben we een kruitvat, gezondheidswinkel, een plus enzovoort ook in de omringende dorpen vanalles maar ze hebben mega vaak nog blauw en groen maar geen meide tut en als ze al een meide tut hebben dan heb ik hem al of heeft kyana hem al gehad... ik heb er standaard een stuk of 3... vandaar
Hahaha! Nu snapte ik er ineens niks meer van ! Ik heb dus helemaal niet gezien dat dat kleurtjes uitverkocht zijn over speentjes ging ipv flessen ! Speentjes durf ik niet te zeggen, die hebben wij maar 2 in huis en slechts een paar keer gebruikt door Ruben ! Ik had het met die kleuren dus over de flessen van difrax ! De spenen waar ik het dus over had, ging over de spenen op de fles en niet de fopspeen !
Difrax flessen zijn favoriet hier! en spenen, ehm weet even niet meer welke je bedoelt.... Laat ik dan voor beide antwoorden Speen voor de fles, 123 speen (difrax) Fopspeen (bibi) Mijn zoon dult geen andere , die spuugt hij uit.
Ik heb een difrax-fles maar daar knoeit ze ontzettend mee, nu heb ik sinds kort een dr brown en die is super! Fopspeen van didi, ik heb ook een difrax hier liggen (gekregen in een pakket) maar daar is mevrouw niet tevreden over want die weigert ze
Hier gaan we straks de difrax s flessen gebruiken, na de bv, en de speentjes van bibi Tot nu toe bij mij gebleken als het fijnste, nu hopen dat onze kleine dat ook straks vind haha
Wij hebben hier Difrax flessen en speentjes van Bibi! De difrax speentjes kun je ook online bestellen.
Mijn kindje krijgt een keer per dag een flesje afgekolfde melk van papa. Wij gebruiken de etos eigen merk fles met de brede hals. Die bevalt prima. De speen van avent past er ook op.
Wij gebruiken de difrax flessen en zijn begonnen met de speen kers S en zitten nu op de M. Die flessen zijn bij ons bij kruitvat in alle kleuren te krijgen: roze, lila, limegroen, lichtblauw, mintgroen en nog meer kleuren die ik niet in de collectie heb. Wij hebben veel flessen die verspreid bij alle familie staat. Een paar thuis, zodat ik niet elke keer 1 fles uit hoef te koken en bij beide ouders en schoonzus 1.
Haai! Hier bijna alle merken wel gehad..Avent, Bibi, Hema, Kruidvat, Etos.... Maar de Difrax beviel/bevalt ons ook het beste! Wij gebruiken altijd de Optifles. Eerst de S-speen, toen de M- speen en nu de M en de L speen. Hier zijn de flesjes ook in heel veel kleurtjes te koop. Qua Fopspenen, zweren we hier ook bij Bibi. Andere spenen wil Tamara niet... Liefs Elly
Wij zweerden bij de Etos eigen merk flessen, met brede hals. Hij krijgt er nu nog zijn pap uit, en ze zijn niet zo duur. Qua spenen hebben we geen vast merk, Difrax, Etos eigen merk en op het moment is de Dodi Mam speen favoriet.
Hier hetzelfde! Als ik flesvoeding zou geven, zou ik iig een brede hals fles kiezen. 'k heb ook flesjes van kruidvat, voor water en sap enz, maar lijkt me erg lastig om daar poeder in te mikken (smalle opening)