Medela Freestyle te koop. Zo goed als nieuw. We hebben hem net het weekend voor de mama mazzel dagen gekocht in Maart 2014. Ik heb er misschien een week mee gekolfd. Helaas stop ik met borstvoeding geven. Kolven lukte niet, Borstvoeding ook niet. Zeer kortdurend gebruikte kolf te koop dus. Het plastikje zit zelfs nog over het schermpje heen.. Originele doos er ook nog bij. Bon moet ik nog zoeken maar als het nodig is kan ik vragen als ze een nieuwe uit kunnen printen want dat kunnen ze als het goed is met de bewijs van betaling gewoon. Je krijgt de tas en koelelement en koeltas er gewoon natuurlijk bij.
Er is een opnieuw uitgeprinte bon aanwezig dus je hebt 2 jaar garantie. Ik had gehoopt op 230 om heel eerlijk te zijn. Snap dat dit vlakbij de nieuwprijs is, dus dat het misschien niet reeel is. Je krijgt alles wat in de doos zat behalve de calma speen, plus wat extra flesjes erbij. Hij is echt zo goed als niet gebruikt. Je krijgt van mij dus: Een Medela Freestyle Een Medela Freestyle accukabel Een Medela Freestyle slang Een set borstschilden 24mm Een set bijbehorende membranen etc Een koeltas met koelelement (Die van Medela die bij de set hoort) De tas om het allemaal in te doen (Die van Medela die bij de set hoort) In totaal 12 flesjes met bijbehorende afsluitende doppen. De originele doos en een aanwezige bon. Handkolf van Medela als je wilt Verder is er om over te nemen Kolf BH Cherry Pink eenmaal gebruikt: 25 euro
Bedankt voor je snelle reactie. Ik begrijp dat jij er nog zoveel mogelijk voor wilt krijgen. Maar deze prijs ligt inderdaad te dicht bij de nieuwprijs. Voor 40 euro meer heb ik een hele nieuwe. Helaas ligt dat boven mijn budget (nieuwprijs en jouw prijs). Groetjes, Natalie
Ik snap het, aangezien deze nieuw is zal ik zelf niet (snel) onder de 200 gaan. Waarom kijk je niet om marktplaats eventueel, sommige daarvan zijn enorm duur maar als je een paar dagen achter elkaar kijkt moet een goedkopere (deze zijn wel vaak oud zonder garantie) misschien wel betaalbare moeten zijn!
Ik heb je een pb gestuurd. Wil graag weten waar je woont voordat ik verder iets overweeg. Wil de kolf nl zelf op komen halen.