steun voor fiets

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety, 9 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wie heeft er ervaaring met een steun voor achter op de fiets waar je een maxicosi in kan klikken? is het wat? en wat kost zoiets?

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    heb ze gezien bij prenetal.

ik persoonlijk vind het een dood eng ding. je kleine baby in zo`n maxi cosi achterop de fiets..... moet er niet aan denken wat er gebeurd als je valt. baby is zoooo kwetsbaar.

maar het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze....

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb er pas nog mensen mee zien fietsen en ook ik vind het er maar eng uitzien.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    K zag laatst iemand die het voorop geklikt had, op een bagagedrager die ze voorop geplaatst hadden. Ik vond het er wel leuk uitzien.

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb net die van mij verkocht, maar ik heb hem nooit gebruikt.
    Eng hoor, het zit wel stevig vast dat wel, maar toch, je fiets word er erg zwaar van aan de achterkant, en je kan je kleine ook niet goed in de gaten houden als je op het verkeer moet letten tijdens het fietsen.

Ik heb de mijne verkocht en op marktplaats werd er 30 euro op geboden, daar heb ik hem ook voor verkocht.
    Ze zijn schijnbaar wel erg gewillig, en kosten nieuw zo'n 65 euro.

ze heten babymee en het merk is van steco.

Bij aanschaf moet je je eigen maxicosi wel meenemen en passen of hij erop past want niet alle merken passen er op.

hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik zal eens gaan kijken hier en daar ik heb geen auto dus vandaar dat ik eventueel op de fiets wil doen om nou alles lopend te moete n doen is ook zo wat en op de brommer zoals nu kan helemaal al niet. maar moet ff kijken of het wat is.

7. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    anders kan je ook zo'n fiets kar nemen
    daar liggen ze droog en uit de wind en daar kunnen ze later ook nog in

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja dat kan ook maar wat ik daar weer eng aan vind is dat het andere verkeer niet berekend is op meer lengte als de fiets en dan kom die bak er nog eens achteraan.

9. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Daarom kunnen er van die vlaggetjes aan gemaakt worden net zoals op kinderfietsjes.
    Dan kunnen automobilisten direct zien dat er nog meer aan de fiets zit.
    Plus dat je er een schaal in kan doen waar de kleine in kan liggen.
    Voordeel van een fietskar is dat je kleintje lekker droog zit en uit de wind, en de kou in de winter.
    En in sommige fietskarren kan je gewoon de maxicosi plaatsen als je dat prettiger vind.

Tis wel even een aanschaf, maar als je een goede hebt kan je hem zelfs van de fiets koppelen en hem als wandelwagen gebruiken.
    Plus dat een babymee niet zolang te gebruiken is, en een fietskar kan je de kleine tot misschien een jaar of vijf wel in mocht dat nodig zijn.

Maar idd je moet gewoon kijken wat je het beste bevalt, of wat jij het prettigst vind.
    Maar je komt er vast wel uit.

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik vind het ook doodenge dingen bbrrrr

zo klein en dan achterop geen toezicht heb je op je kleintje
    nee ik vind het maar niets

voorop is misschien anders maar nog blijf ik het een eng idee vinden

11. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Als je alles op de fiets moet doen dan raad ik je toch een fietskar aan hoor. Ik heb er ook 1 gehad en het is ideaal, ze liggen er heerlijk in te slapen en als je je route goed uitstippelt (over fietspaden rijden bv) en goed uitkijkt is er niets gevaarlijks aan. Sommige kun je zelfs als wandelwagen gebruiken, ik liep met de mijne zo de winkel in. Ik ben nu aan het sparen voor en bakfiets, ja met 3 kids en geen rijbewijs moet je wel.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Hoi,

twee vriendinnen van mij hebben zo'n ding gebruikt en zijn er beiden wel tevreden over. Ze vonden het handig en het was ook wel stevig, ondanks dat het er anders uitziet. Dus het kan wel!! maar je moet ook doen wat je zelf prettig vindt.

Karin

Deel Deze Pagina