Vraagje over gebruik van ORS

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inez01, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ons zoontje heeft een virusje te pakken ( overgeven, diarree en koorts).
    Gisteren hebben we hem de hele dag door kleine beetjes ORS gegeven, omdat iets anders er toch alleen maar meteen weer uitkwam.

Nu vraag ik me af hoe lang je dit blijft gebruiken ( is in de bijsluiter nl. niet te vinde). De koorts is wel over, vanmorgen weer klein beetje melk geprobeerd, maar meteen weer overgeven.

Bij de HAP vertelden ze ons dat juist vocht belangrijk is, maar ik kan me niet voorstellen dat je bijv. 2 a 3 dagen alleen ORS geeft. Bovendien gaat de ORS er vandaag niet zo makkelijk in als gisteren. Hij lijkt dat een beetje zat te worden.

Iemand tips/ ervaringen?

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier percies hetzelfde verhaal sinds afgelopen vrijdag overgeven, diaree en nu hele hoge koorts!
    Anthony wil het ook niet echt drinken...weet niet of jou zoontje een speentje heeft maar ik dompel die telkens in de ORS om hem toch maar iets binnen te laten krijgen !

Beterschap met de kleine

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Boullion gaat er vaak beter in.

Weet niet hoe oud jullie kleintjes zijn?

Sterkte

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb het tot een dag nadat de diarree was afgelopen gebruikt.

5. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ik heb het gebruikt totdat het spugen over was en hij weer een beetje diksap binnen hield.
    En ik weet niet of je gewone ORS hebt, maar je hebt ook ORS met een smaakje, dat vinden ze vaak lekkerder.

Deel Deze Pagina