Op zich ook achteraf wel lachwekkend hoor. Bv vlees uit de vriezer halen, naar boven lekker ff achter de comp meuten. Weer naar benee.. vriezer nog open laten staan, duzzzz. Of eh.. telefoon bij je vader laten liggen, bellen met de tel van manlief dat pa m anders de dag erop maar langs moet brengen als ie te werk gaat. Uur daarna naar bed willen en me gans zoeken naar dat onding......... Ik mopperen, man vragen wat er is, ik mompelen dat ik dat k*tding weer s kwijt ben. Hij in n deuk liggen natuurlijk. Allemaal dat soort dingetjes.. Gelukkig nog geen gevaar voor mezelf of anderen opgeleverd gelukkig maar ik vind t errug vervelend. Of je bent ergens mee bezig, ik noem ff een dwarsstraat met kleding opvouwen, je brengt alvast wat naar boven en daar ga je verder met bed afhalen ed....grrrrrr chaotisch en als er 1 ding is waar ik absolúút niet tegen kan is t chaos. Pfffff en nu hoorde ik ook nog dat t ná de bevalling nog wel n jaar kan duren voor t over is. Please laat dit niet waar zijn [-o<
Tijdens de zwangerschap heb ik er nooit last van gehad. Bij mij is het pas na de bevalling begonnen. Soms sta ik onder de douche en weet ik niet meer of ik mijn haren al had gewassen of niet.
jajaja.. ik heb er last van gehad met mijn eerste zwangerschap en het is niet zo helemaal goed meer gekomen na de bevalling. Ik moet zeggen met deze zwangerschap lijk ik wel helderderder te zijn dan met de eerste zwangerschap.
Whahahaha, hoe herkenbaar Zaterdag liep ik in de supermarkt en had ik mijn zoontje van 2 mee in de wandelwagen. Na een kwartier daar rondgelopen te hebben viel mijn oog ineens op zijn voetjes, had ie geen schoenen aan Ik nog vragen, "waar zijn nou je schoenen" Waarop hij me heel bedenkelijk aankijkt en zegt "nee skoene". Dus ik wilde net die winkel rond gaan zoeken toen ik een heldere inval kreeg. Ik bedacht me ineens dat ik dat arme kind gewoon vergeten was schoenen aan te trekken en het was hartstikke koud
Ja, erg he...ik kan me voorstellen dat het lachwekkend is, maar het is soms echt supervervelend....zoals bij het aantrekken van schoon ondergoed...had ik dat nou wel of niet.....nou, dat wordt dus snuffelen.... Of bij het koken...had ik nou wel of niet de knoflook er al doorgedaan? Waarna je vervolgens met z'n tweeen zit te meuren op de bank alsof je pure knoflooktabletten hebt ingenomen...
LOL! Ik heb dit ook heel erg. Voorheen wist ik altijd precies waar alles in huis lag, mijn man hoefde maar te vragen en ik kon het pakken. Nu weet ik dus helemaal niets meer. Ik weet gewoon niet meer of ik iets heb opgeruimd en waar ik het dan heb neergelegd.
Ik kan gewoon echt helemaal niets meer vinden. Staat het gewoon recht voor mn neus en kijk ik er rustig overheen. kan er dan ook echt uren naar zoeken. Mn man lacht zich rot.
Ik heb er af en toe ook last van. Gisteren bij het boodschappen doen... alles meegenomen voor boerenkool, kom ik thuis, heb ik geen worst meegenomen. Dan maar gebakken aardappeltjes... uhm vergeten vlees mee te nemen. Ach ja, het gaat over zeggen ze.
Ik heb het ook heel erg, en dat terwijl ik voordat ik zwanger werd altijd dacht dat het klinkklare onzin was die zwangerschapsdementie..... Voorbeeldje: Vorige week heb ik 5 minuten bij het postkantoor rondgelopen in de hoop dat ik me weer zou herinneren wat ik daar ging doen. Niet dus. Ik naar de volgende winkel, loop ik in de supermarkt bedenk ik me ineens weer wat ik wilde doen op het postkantoor, dus na de supermarkt ben ik weer terug gelopen naar het postkantoor. Halverwege wist ik het al niet meer........... Toch stug doorgelopen en het postkantoor binnengestapt. De vrouw achter de balie keek me echt aan van: ben je er nu alweer? Weer even binnengestaan en toen wist ik het weer. Ik ben dit zo niet van mezelf gewend. Ik ben de gestructureerde, punctuele en perfectionistische bij ons thuis. En niet te vergeten "de agenda". Ik ben degene die alle afspraken bijhoudt voor zowel mijzelf als mijn mannetje. Nu vergeet ik continu wat ik deze week ook alweer moest doen 's avonds..... Ik moet nu dus echt alles opschrijven of meteen doen. Vanochtend ben ik ook alweer vergeten het vlees uit de vriezer te halen (bedenk ik me nu net) alleen zit ik nu op mijn werk, dus ja...... Ik zal nooit meer "spotten" met zwangerschapsdementie. HET BESTAAT ECHT!