Ik heb een nieuw matrasje gekocht bij de ikea, een hele fijne die ook uitgewassen kan worden (hoes kan er af). Voor meer comfort kochten we er ook een bijpassend dekmatrasje bij. Nu heb ik vanavond het matrasje opgemaakt en is het dekmatras veel groter.. Ik heb hem er maar om heen gevouwen, is dat de bedoeling? Of is hij dan niet meer veilig..? Raar toch?
Hmmm. Apart. Ik heb ook een dekmatras van de ikea en die past prima (precies even groot). Heb je niet per ongeluk de verkeerde maat gekocht? Die voor een juniorbed?
Dat zou best eens kunnen ik ga op de website kijken ruilen gaat niet meer, dan bewaren we hem wel voor later haha
Heb je hem gekocht met een IKEA Family kaart? Dan zou ik maar even bellen of langsgaan, misschien kun je hem alsnog ruilen. Ze zijn aardig flexibel.
Ik heb een keer een lamp (al driekwart jaar in huis EN in gebruik) kunnen ruilen omdat hij stuk was. Gewoon proberen!
Bij Ikea kan je sowieso tot 3 maanden terugbrengen en als je het met die kaart hebt gekocht zelfs onbeperkt.(ja echt! zie de site) Over matrassen hebben ze wel opgenomen dat die er niet onder vallen maar voor een gewoon sultanmatras heb je dan wel weer een soort inruilgarantie. Ik zou het gewoon proberen, ze zijn vrij makkelijk bij ikea. groetjes Eendje