Heb hem gisteren al meegekregen, hadden er maar twee. Heb er vanacht mee geslapen, wat een verademing voor het eerst de hele nacht doorgeslapen
Jeetje, wat lees ik nu? Dat heel veel filialen maar een stuk of 3 voedingskussens in voorraad hadden? Dat is best schandalig, ja. Dan heb ik dus ECHT veel mazzel gehad dat ik een van de eerste was die hem scoorde. Bij ons lagen er ongeveer 4 stuks, maar ze zullen achter misschien meer hebben liggen zodat ze kunnen aanvullen?
Tegen mij zeiden ze dat ze slechts een paar hadden binnen gekregen... Ik heb nu al zin om te gaan slapen haha Kan ik mn twee kussens die ik normaal onder mn buik en tussen mn benen heb onder mn hoofd doen (heb nu een 1persoonsdekbed opgevouwen onder mn hoofd steeds ivm maagzuur )
vanochtend ff naar de kruidvat geweest en er ook 1 gehaald! gister was ik ziek, anders was ik gister wel gegaan. Hier lagen er nog 3 in de bak en 1 hoes, dus die heb ik gelijk ook maar gepakt. Vind die hoes echt geen zak aan, dus daar komt nog wel een ander voor straks
Ik had bij onze kruidvat de laatste! heb hem nu nog niet nodig, maar wel fijn om hem alvast in huis te hebben!