ik ben op zoek naar een voedingskussen om eerst 's nachts mee te kunnen slapen en later voor de baby. welke raden jullie aan of welke raden jullie juist af? is een kussen met de 'gewone' vulling handiger of juist die met bolletjes? ik zag dat de Nijntje voedingskussen bij de Babydump in de aanbieding is, heeft iemand daar ook ervaring mee?
Ik heb een voedingskussen met bolletjes van de babydump. Slaap er sinds kort mee en kan het straks prima gebruiken voor de baby. Mij lijkt die met bolletjes prettiger omdat je 'm een beetje kan vormen, hij is wat steviger. Nadeel is ook dat hij duurder is, volgens mij 54euro om precies te zijn. Toen ik het kussen kocht was er een actie 20procent korting.
Die grijs met witte bedoel je? Die heb ik, ik vind het helemaal niks! Van mij had ie wel wat gevulder gemogen. Wat er in het midden zat is helemaal naar de uiteinden gezakt en het is nogal lastig om het weer terug te schudden. Ik gebruik hem wel hoor omdat ik het anders zonde vind. Maar ik zal bij een evt volgende kiezen voor eentje met bolletjes!
Ik heb een voedingskussen van de prenatal met van die bolletjes en ik moet eerlijk zeggen dat ik die bolletjes nogal irritant vind. Ik heb namelijk zelf ook eerst met dat kussen geslapen en daarna voor de voedingen gebruikt, het nadeel alleen met die bolletjes is dat er op sommige plekken het kussen heel hard is en op sommige plekken zit geen vulling. Echt heel vervelend om dus 's nachts dat kussen goed te krijgen. Voor het voeden is het daarentegen wel handig omdat je zo op sommige plekken (bijvoorbeeld onder je arm of onder het hoofdje van de baby) het kussen hoger kan maken door de vulling die kant op te duwen.
ik heb het voedingskussen van de hema, vond ik heel fijn alleen heb hem na een tijdje (mijn moeder dan) wel wat bijgevuld..
Ik heb het kussen van de hema. Vorige zwangerschap ook gebruikt, en nu weer. Vind het een heerlijk kussen.
ik heb ook de nijntje van de babydump en vindt hem geweldig! zeker om mee te slapen en voeden vondt ik ook fijn! hij is ook lekker groot!
Ik heb een Doomoo Softy Bubbles Turquoise besteld perfect heel tevreden het is niet zo super groot ding past lekker tussen mijn benen. Ik raad jou dit aan echt tevreden je baby kan zitten door middel ondersteuning met dit voedingkussen later....
Een aanrader is het voedingskussen van Prenatal. Goede kwaliteit en de hoes is makkelijk te wassen. Hij is wel erg groot. Als je een kleinere zoekt dan die van: Sewingroom Miss Little Ik heb ze allebei. Heerlijk om mee te slapen. Groeten Jane
Ik heb een vrij grote van bebe jou, die was destijds in de aanbieding bij de kruidvat. Persoonlijk raad ik hem niet aan voor mensen die wat kleiner zijn Tijdens de zwangerschap had ik er niets aan omdat hij veeeeelste lang voor me was (ik ben 1,60) En toen de kleine geboren was heb ik hem wel gebruikt maar t was elke keer echt een struggle om dat ding goed in positie te krijgen.
Ik heb die van de Hema. Bij beide zwangerschappen gebruikt... meer voor het slapen dan voor het voeden Tussendoor ook nog gebruikt na een blindedarmoperatie, als steuntje voor mn buik. Hij "woont" nu bij mn zwangere zusje....
Afgelopen weekend zelf een voedingskussen gemaakt om mee te slapen. 50 liter bolletjes gekocht voor 5 en een lap katoen van de markt voor een euro. Ivm klein budget de beste oplossing voor ons. Nu alleen nog een hoes maken. Heb hem heerlijk groot gemaakt (1,70), ben zelf ook lang (1,80). Tot nu toe alleen gebruikt om mee te slapen/bankhangen maar man o man wat is hij heerlijk. Hopen dat voeden net zo lekker gaat!
Ik heb die van de Hema, hele zwangerschap mee geslapen en nu nog steeds af en toe Vind t zo lekker liggen
ik had tijdens mijn vorige zwangerschap 1 met bolletjes, maar vond dat niet zo fijn, bolltjes schoten alle kanten op. nu een met gewone vulling; slaapt echt heerlijk! ook heb ik er een hoes bij die na de geboorte erom heen kan, zodat de kleine er in kan liggen (soort zitzak/kussen)
Ik heb het voedingskussen van de Hema, heerlijk om mee te slapen en later heeft mijn zoontje er nog veel in gelegen in de box. Prima ding!
Ik heb hm ook van Nijntje bij Babydump gehaald. Zo'n heerlijke zachte. In het begin moest ik er erg aan wennen, heb het een paar dagen weggelegd. Maar toen ik ongeveer 15 weken was, heb ik het weer uitgepakt en nu kan ik echt niet meer zonder. Het slaapt heerlijk. Niet alleen tegen je buik aan, maar ook als je op je zij slaapt tegen je rug aan. Heerlijk die ondersteuning. Echt een aanrader!
Ze heten EPS parels, gekocht via rovul.nl en in assen opgehaald. Schijnbaar zijn ze ook gewoon te krijgen in de bouwmarkt! (heb nog niet gekeken) Ik had zo'n 50 liter nodig, maar heb hem behoorlijk gevuld.