Hulp gevraagd (baby/peuter kamer)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlammetjuh, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlammetjuh

3 okt 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo,

Wij hebben een klein beetje hulp nodig! Misschien kunnen jullie ons helpen.. Ons kindje wordt in nov geboren.. En moet het kamertje delen met grote broer die nu 2 is en dan bijna 3.. We hebben de kleuren wel al in gedachten.. Maar hoe kan ik een klein beetje de kamer scheiden iemand idd?? En gezellig in richten.. Echt veel geld hebben we niet..dus kunnen niet echt veel doen! Maar misschien heeft iemand een oplossing..!

donker grijs op de ene muur.. .. Witte meubeltjes (heb comode en babybedje.met een zilver randje en witte schap voor er boven.) en voor mijn zoontje roomwit met licht beuken comode babybedje en kledingkast plus schap..

Nu wille we eigenlijk een rustige kamer.. Ik heb ook nog een roomverdeler van de ikea met allerlei kleurtjes mandje.. we hebben een best wel grote kamer.. Maar weten niet goed hoe we het moeten doen.. iemand tips??? we weten niet wat het wordt maar willen toch gaan beginnen!

als het zou kunne zou ik graag wat fotos willen zien

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hee dat is grappig, nou ik ben net begonnen dus kijk maar bij mijn topic voor onze foto hoe het tot nu toe is!!

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Misschien kan je als de kamer toch best groot is, heel simpel een gipswandje plaatsen (dit is niet zo duur hoor) zodat er toch 2 kamertjes ontstaan? Dan kan je elk kamertje lekker de inrichting geven die je voor je kindjes zou willen. Ikea is hierbij misschien wel handig en niet duur.

4. Lady7

Lady7 Niet meer actief

het ligt eraan hoe groot te kamer is :)

Je kan natuurlijk een kamerscherm in t midden zetten :)

Wat ik ook wel is gezien heb; in het midden van de kamer de beide kledingkasten naast elkaar zetten, zijkant tegen zijkant. Heb je toch een beetje afscheiding en de kledingkasten moet je toch kwijt.
    als je het dan zo neerzet dat ze allebei de kastdeuren van hun eigen kast naar hun "" deel"" toe hebben en de achterkant van de kast van de ander dus naar hun toe.. ( ze hebben dan allebei van 1 kast de deuren en van de andere kast de achterkant op hun deel)
    Op de achterkant kun je dan leuke posters of iets plakken.
    staat heel gezellig, en toch een soort van muur gecreëerd met spullen die je anders toch al hebt. Kost niets extra, maar toch een soort scheiding van de kamer :)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Maar heb je nou 2 soorten meubeltjes? Wit/zilver en beuken? Ik zou zelf voor 1 stijl meubels gaan. Een verdeling hoeft toch niet zo perse? Wij leggen straks ook dochter ( 20 mnd ) en zoon ( buikbaby ) op dezelfde kamer. Geen roze of blauw thema, gewoon neutraal en bij dochter winnie the pooh stickers waar ze gek op is.

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wij hebben hetzelfde..In oktober wordt de kleine geboren, en mijn zoontje wordt bijna 1. Wij hebben hetzelfde bedje als mijn zoontje gekocht..en voor de rest gebruiken we dezelfde kast en commode..als het een jongen wordt kan de kamer zo blijven..maar als het een meisje wordt willen we het toch iets scheiden...best een gepuzzel nog...vooral ook met de ramen.

Deel Deze Pagina