Gratis zwangerschap boxen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thelady88, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Hallo,

Ik had een vraag en hoop dat mensen (jullie hier) ervaring mee hebben;
    zoals jullie weten kom je op vele site's (zelfs hier) tegen dat je gratis felicitatie / zwangerschap / de blije box enz kan aanvragen, maar nu is mijn vraag is dit echt allemaal gratis of zit je dan weer ergens aan vast zoals een abbonement ofzo?

Liefs

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.701
    113
    t is werkelijk gratis, maar je krijgt natuurlijk wel de nodige reclame ;)

en bij de blije doos krijg je een gratis abbo op een van die bladen

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het is veelal gratis, maar ook weer niet, want je geeft je gegevens er voor af. Je krijgt nml heel wat post, e-mails en telefoontjes als je de dozen aanvraagt. En zo hopen zij natuurlijk geld aan je te verdienen. Vroeger kreeg je ook nog bezoek en dan meteen de felicitas babydoos, maar dat hebben ze afgeschaft er komt nu niemand meer langs. En bij sommige dozen zit je inderdaad aan een abonnement vast, maar die van de prenatal, babydump, etos niet.

4. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Dank jullie voor de snelle reactie's :D, natuurlijk wacht ik nog
    even met het aanvragen daarvan want ik ben nu 4WK 6D zwanger en ga morgen natuurlijk eerst de VK bellen voor een afspraak want ben reuze benieuwd als alles goed gaat en hoop gauw dat ik het hartje mag horen kloppen!

Geniet van jullie vrije zondag xx

5. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    ik heb alleen die van kruidvat aangevraagd, omdat ik een kruidvat voordeelkaart heb.. er zat een minipak luiers in en een flesje. daarna kreeg ik van kruidvat nog emails met korting, maar dat vind ik alleen maar handig :)

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb aangevraagd en inmiddals ontvangen de etos en prenatal. Die abonnementen die moet je zelf aanvragen, er zit heel veel reclame in de doos maar ook wel handige dingen. Zo had ik in 1 etos doos een zwitsal billendoekjes doos en een fles en een speen. En in die andere van etos (had er 2) zat een knuffelbeer,spuugdoek en nog zo'n zelfde fles. In beide ook een setje gratis luiers. In die van prenatal zat een avent fles een speen en ook een setje luiers. En had ook nog wat kortingscouponnen in die van Etos geloof ik.

Die lueirs brengen mij op een flinke voorraad met het pak wat ik van Tycho nog over had. Ook in de Kruidvat tas van de 9maandenbeurs zaten gratis luiers, dus hier de eerste tijd geen luiers nodig ;)

En die flessen en speen vind ik ook wel handig, hoef nu geen flessen te kopen omdat ik een nuby,avent en kruidvat fles heb staan. Eerst maar eens kijken of 1 van die in de smaak gaat vallen voordat ik andere ga kopen.

En ja veel reclame maar goed je hoeft je nergens voor aan te melden als je dat niet wilt. Bij de prenataldoos krijg je een jaar lang het magazine "wij" gratis. Dat vond ik zo'n leuk blad dat ik een abo genomen heb toen het afgelopen was, maar dat had niet gehoeven.

xxx

7. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ze zijn gratis, zorg wel dat je een fake telefoonnr opgeeft als je niet door weet ik veel wat allemaal gebeld wil worden met verkooppraatjes. Alles wat je per post of mail krijgt kun je negeren of in de prullenbak gooien als je er geen zin in hebt.

Het blad Wij heb ik de vorige zwangerschap een aantal keren gelezen maar ik ergerde me er zo aan dat er regelmatig gewoon echt foutieve informatie in stond dat hij al snel regelrecht de oud-papierbak in verdween....had deze keer gehoopt dat ze me vergeten hadden maar nee, binnen een week nadat de doos gehaald kon worden lag hij op de mat....en in de bak ;)

Maar ach, de dozen zijn leuk en beter dan de vorige keer, jammer dat er nu minder luiers in zaten maar wat heb ik toen een hoop proefverpakkingen opvolgmelk weggegeven omdat ik bv gaf (en later potjes en zakjes pyjamapapjes en wat voor smurrie nog meer uit de babydozen) ben blij dat er deze keer geen eten inzat (al zit ik nu weer met 2 pakken opvolgmelk uit de verwachtingvol tassen van de echobureau's, maar ach, vind ik ook wel weer een goed doel voor)

8. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik vind de dozen echt wel de moeite om te bestellen zeker de zwangerschapsdozen zijn leuk. Ik had oa luiers (stuk of 35 van verschillende merken heel handig want je kan meteen kijken wat je prettig vind), billendoekjes (één vol pak, één klein pak), zwitsal billendoekejs doos, flesjes (kruidvat en avent, maar volgens mij zit er in de etos doos nu een chicco, had ik ook graag willen proberen), veel tijdschriften, lepeltjes, tuitbekers, speentjes, pot zwangerschap/borstvoedings pillen, sokjes, rompertje, knuffel, spuugdoekje. Veel bruikbare spullen dus! De babydoos is alleen niks, twee kleine potjes, een proefverpakking bambix en een minitube tandpasta en lelijk lepeltje, niet de moeite waard. Heb van etos helemaal geen bericht meer gehad, maar daar schijnt ongeveer hetzelfde in te zitten dus daar ga ik verder geen moeite voor doen.

9. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik krijg eigenlijk geen post en telefoontjes.. behalve de leuke gratis magazines.

Gewoon geen telefoon nummer geven, of inderdaad een fake, zoals iemand al schreef!

Wat de emails betreft; die krijg ik inderdaad wel, maar dan kan je je na 1 email weer gewoon voor afmelden door onderaan het mailtje te klikken.

Deel Deze Pagina