ik had er 1 geleend van een vriendin, maar dat was een onding doordat er korrels in zaten die de hele tijd verschoven. Daardoor zakte mijn kindje steeds dieper weg. Dus dat is iets om op te letten, met korrels is op zich niets mis, maar volgens mij moet je niet voor een goedkope gaan....
Ik heb er 2. Een dunne van de hema en een dikkere met bolletjes. Met die van de hema slaap ik en met die dikkere kon ik beide kindjes tegelijk voeden en daarna kon ik ze naast elkaar erop leggen om tegelijkerteit flesjes te geven. Ik ben echt heel blij met beide kussens.
Heb nu die van de kruidvat gehaald. Ben een buikslaper maar moet nu noodgedwongen half op mn zij liggen. Gebruik het kussen als ondersteuning onder mn been en buik. Ligt heerlijk!
ik heb hem ook aangeschraf voor mezelf kon er beter mee liggen in me bed in het einde van me zwangerschap.. daarna heb ik hem gebruik voor de kleine als ik de fles ging geven zohad je een hand vrij... hij lig altijd naarst me bed en soms toen ik nog niet zwanger was gebruikte ik hem nog wel eens regelmatig het is gewoon echt lekker om mee te slapen.... en nu zit me zoontje er ook regelmatig op en aangezien ik weer zwanger ben word die binnenkort weer echt door mij gebruikt..
Ps die hoezen kan je heel eenvoudig zelf maken hoor. Ik heb zelf nu 4 vrrschoningen. Vond die kleurtjes en patroontjes echt helemaal nix. Dit past nu mooi bij dekbed.
Ik twijfel ook of in een voedingskussen aan moet schaffen. Gebruiken jullie zo'n ding ook als je toch geen borstvoeding gaat geven? Ik vind ze nogal duur? En er zit nogal wat prijsverschil in ook. Welke is dan goed/fijn?
Wat ik mij afvraag is, vanaf wanneer gingen jullie slapen met een voedingskussen en bij wat voor klachten? En het belangrijkste, hielp het? Hier met vlagen al veel last van m'n bekken en onderrug..dus vroeg me af of een voedingskussen zou kunnen helpen?
Ik heb er één van de Hema en gebruik 'm eigenlijk nog steeds In mijn zwangerschap sliep ik er mee, heerlijk! De eerste maanden heb ik 'm gebruikt bij het geven van de fles en bv. Nu ligt ie altijd op de grond, het is Mira's chill kussen geworden. Als ze even wat gaat drinken of een koekje eet dan ligt ze er altijd tussen zeg maar, of ze gaat er tussen liggen en kijkt tv
Ik heb hem alleen gebruikt om te slapen heb hem op marktplaats gehaald en een nieuw kussenhoes erom gedaan (mijn kussen kan je wassen) maar voor voeding nee heb ik hem niet gebruikt ik gaf geen borstvoeding
Ik heb ook die van de Kruidvat. Ben bij mijn eerste zo aan 't klooien geweest met losse kussens, dat wil ik niet nog eens meemaken. Ze hadden hier alleen de kussenhoes niet meer. Wie weet welke er nog meer om de Kruidvat voedingskussen past? Of wat de afmetingen zijn om er zelf een te maken? (patroon?)
hier voedingskussen bij de babydump gekocht..wat een verademing om mee te slapen zeg! vond de prijzen daar meevallen..de goedkoopste was 29,95. Hoe duur is ie bij de kruidvat dan?
Ik heb er een van de hema en nog een goedkoop ding van weet niet waar (werkt net zo goed) tijdens mijn bevalling heb ik met het weeen opvangen in het ziekenhuis met z'n bolletjeskussen in m'n rug gezeten en er een hartgrondige hekel aan gekregen: kreng schoof/zakte steeds weg, geen bolletjes voor mij Ermee slapen heb ik nooit gedaan, ligt hier ook nog een zijslaapkussen ongebruikt te wezen, qua houding is wel wel fijn maar ik vind het zo warm allemaal. Tijdens het voeden wel veel gebruikt, niet om het kind op te leggen maar om mijn arm te ondersteunen in het begin. Kon ook prima voeden zonder kussen maar kreeg dan wel een lamme arm: mien was een clusterkoningin eerste klas Met kussen had mijn arm een steuntje, zat ik dus ontspannener en kon zij dus rustiger drinken.