Letter Gedecoreerd Ik zoek zoiets als dit maar deze zijn te groot. Dacht zelf aan 5 cm ofzo.. Iemand de gouden tip?
Bij de meeste 'verantwoorde' speelgoedwinkels verkopen ze dat soort letters wel , dat zijn van die speelgoedwinkels met vrnl. houten speelgoed enzo (zie bijv. https://www.facebook.com/#!/pages/De-Ronde-Prins-Winkel/309964925687094)
Of je maat erbij zit weet ik niet maar kijk eens op: www.hipmetruitenstip.nl Heb ik mijn letters vandaan en ze zijn erg leuk! (vind ik...) View attachment 268329
Geweldig maar te groot. Letters mogen max 9 cm zijn... Maar zoek wel zoiets.. Voor zoon houten letters met clown. Voor dochter zoeken we iets met veel roze!
Marktplaats.nl > plakletters - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Deze hebben we al!
Misschien kan je haar een e-mail sturen en maakt ze ze ook wel op maat? Ze komt uit het Westland, hele leuke vrouw, wie weet?
Piepschuimletters bestellen via internet en dan zelf bekleden met stof of stukjes behang. Kun je in alle soorten en maten krijgen, verschillende lettertypes.
Nog een tip trouwens voor als je geschikte letters gevonden hebt. Je kunt ze gewoon vastplakken met tandpasta, gewoon van die goedkope, ouderwetse witte tandpasta. Plakt geweldig en als je ze weer wilt verwijderen, geen probleem met lijmresten.