Parasol voor de bugaboo cameleon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liefschaapje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Er zijn hier ongetwijfeld al eens topics over geweest maar ga het toch nog voorleggen.
    Voor onze bugaboo cameleon zoek ik nog een off white parasol.
    Weet iemand een site waar je deze met korting kunt kopen of een site en waar toevallig ook een kortingcode van is?
    Ik weet dat bugaboo bijna niet in de sale is, maar wie weet heeft iemand een tip??
    Ik vind 39,95 namelijk nog best duur voor een parasol!
    Of weet iemand of tijdens de mama mazzeldagen van prenatal ook korting op zulke dingen zit?

En moet er persé een bugaboo parasol op of is er een ander merk die ook past?
    Mijn vriendin had ook een kinderwagen (ander merk) en had een parasol die daar eigenlijk niet op hoorde. Resultaat dat het frame beschadigde en de parasol elke keer voorover viel. Is dat met een andere parasol op de bugaboo ook het geval?

Ik heb ook al 2de hands gekeken maar off white is best lastig te vinden!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou niet eens een parasol kopen zijn echt ondingen.
    Wat wij fijn vonden is een dooky en nog goedkoper ook.

3. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik vond de parasol juist wel echt noodzakelijk (al is het inderdaad een onding omdat je deze steeds moet draaien, toch kon ik niet zonder).
    Waarom haal je er geen van marktplaats, staan er genoeg op. Scheelt een hoop (prijzen tussen 15 en 20 euro) en doorgaans hebben parasols weinig te leiden, dus vaak als nieuw.

4. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Lees nu dat je 2e hands al gezocht hebt, sorry.
    Heb wel een rode voor je te koop, maar die zoek je niet. Zou als ik jou was gewoon even afwachten tot er wel een op staat.
    Misschien iemand die de complete kinderwagen aanbiedt en die de parasol ook best los verkopen wil.

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    ik zou voor een originele bugaboo parasol gaan. inderdaad zoals je zegt die standaard parasollen kun je niet om het frame heen klikken wat als gevolg heeft dat je hele frame beschadigt en de parasol naar voren kukelt.

Ik zou inderdaad even wachten via marktplaats of babypark heeft ook wel vaak kortingen in de koopjeshoek hier. maarja ik weet natuurlijk niet waar je woont

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Wij hebben een orginele Bugaboo parasol erbij gekocht en ben er heel blij mee. Wij hebben de antraciet met off white wagen en hadden in de eerste instantie een off white parasol gekocht. Helaas ging er een klein onderdeel van de parasol kapot en mocht ik een nieuwe ophalen bij de winkel. In de winkel hadden ze echter geen off white meer op voorraad maar wel een antraciet. Heb nu de antraciet en moet zeggen dat ik deze fijner vind dat de off white. De parasol zit toch vaak aan de zijkant van je wagen die vaak ergens tegenaan komt of die misschien gekanteld in je kofferbak zit.

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij hebben ook een parasol gekocht die bij de wagen hoort, een speciale Joolz-parasol. Ze zijn idd duur maar ik heb al bij vrienden gezien dat je toch het best een parasol kunt nemen die speciaal bij de wagen hoort, past het best.

Deel Deze Pagina