weet niet of het al gemeld is maar kruitvat heeft voedingskussens te koop voor 14.95 + hoes ook via de site te koop met 4.99 aan verzendkosten. heb hem net besteld want vind het een koopje
Staat helaas niet bij wat voor vulling er in zit, zou je dat even willen melden als je hem ontvangen hebt??
wat raden jullie aan dan bolletjes of watten? ik moet eerlijk zeggen dat ik echt niet weet wat het verschil is
zat er zelf ook aan te denken om die van kruidvat morgen te halen....denk dat bolletjes beter is...die vormt makkelijk terug....bij watten krijg je toch op den duur platte stukken denk ik?? wil zelf in ieder geval een kussen met bolletjes
Ik heb hem vanmorgen gekocht bij de kruitvat, ( lagen al in de winkel bij ons). Er zit een watten vulling in, geen bolletjes dus. Dat is opzich wel jammer. Hij is wel goed gevuld. Ik ga uw de komende weken nog even testen !
ik heb m niet gekocht...was ook net gaan kijken en idd watten vulling...ga zelf toch liever voor de balletjes hopelijk bevalt ie wel voor degene die m hebben gekocht!
Heb heerlijk geslapen vannacht ermee. Bolletjes lijken mij weer minder fijn omdat je snel een kuil krijgt.
Ik heb'm ook vandaag gehaald bij de kruidvat. Hij is iets minder dik dan diegene die ik tot nu toe geleend had van een vriendin maar hij lijkt mij erg fijn (die andere vond ik soms iets te dik dus dit lijkt mij perfect). Hij is ook niet zo zwaar. Voor die 15,- lijkt het mij een prima koop als je een wattenvulling wilt.