Welke (muziek)mobiel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Charise, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Welke mobiel hebben jullie boven de box of het bedje hangen?
    En bevalt die? Vind je kindje het ook leuk?

Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.
    Voor in de box denk ik dan van ik neem iets grijs/wit want past in het huis, maar ben dan ook bang dat kindje het niet leuk gaat vinden omdat kleuren natuurlijk veel leuker er uit zien.

En dan nog je hebt ZOveel keuze haha. Met muziekje, zonder muziekje.
    Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven.

Ben dus benieuwd welke jullie hebben en waarom?

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    wij gaan voor deze

TinyLove Tiny Princess

is wel een duurder zo rond de 80 euro maar wij hebben ook een gehad bij Ridder die vond hem geweldig en hij wordt in nov 7 en gebruikt de muziekdoos (die kun je loskoppelen) nog steeds elke dag bij het slapen gaan. Tis even wat geld maar als ie zo lang gebruikt wordt wel het geld waard in onze ogen

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de fisher price rainforest mobiel en ons dochtertje vindt hem helemaal geweldig.
    Mijn zusje heeft die van Tiny Love met jungledieren, die is ook echt heel erg lief en mijn dochtertje vindt die ook heel erg mooi.
    Mijn moeder heeft de woezel en pip mobiel (kreeg ik gratis bij onze box) en dat is er een die je op moet winden. Ik vind het geluid wat eruit komt echt heel hard en schel.

Hier bevalt een mobiel op batterijen dus beter dan een opwindbare, het geluid van de mobielen op batterijen kan je bij beide harder en zachter zetten en er zitten verschillende melodietjes op. De kleurtjes vindt ze erg mooi, ik heb de rest neutraal gehouden (witte box met grijs boxkleed). Zit ook een afstandbediening bij maar die gebruik ik echt nooit.
    Nadeel: zijn iets prijziger. Maar bij ons is hij het wel waard geweest (ik heb hem cadeau gevraagd)!

Bij het bedje heb ik trouwens geen mobiel. Bij mijn moeder hing de mobiel aan het bedje en dat was geen succes.

4. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Je kunt er prima zelf 1 maken. Muziekdoosjes zijn los te koop, je kunt dan zelf je muziek uitzoeken. Iets wat ik heel erg prettig vind want de meeste mobieltjes vindt ik niet mooi wat muziek betreft.

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
  6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Wij hebben ook de Tiny Love Sweet Island.
    Ik vind de muziekjes en geluid erg mooi en wat ik ook leuk vind is hoe de dieren om hun as draaien terwijl ze ook nog ronddraaien door de mobiel...
    Is wel prijzig maar wij hadden mazzel met verschillende kortingen bij een winkeltje in de buurt. Uiteindelijk met 50% korting gekocht, helemaal nieuw! :D
    Wit en grijs vind ik wel mooi maar is volgens mij voor die kleintjes minder interessant...

7. rums

rums Niet meer actief

8. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben eentje met zon, sterren en maan i het geel. Was iets van8 of 12 euro bij de aldi. Het muziekdoosje vond ik niet zo'n fijn liedje, dus een nieuw doosje erbij gehaald. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat je hebt. Deze hebben wij, Baby muziekmobiel - ALDI Niederlande 03.03.2010

10. Ingeltje33

12 okt 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben een mobile van Tiny Love: my nature pals. Ik had eerst een zelf opwindbare grijs/witte van prenatal, maar daar vond zij en ik uiteindelijk niets aan. Dus die hebben we verkocht en Tiny Love uitgekozen.

Deze vindt ze fantastisch, ze ligt vol aandacht de beestjes die overvliegen te volgen en wordt rustig van de muziek. Muziekje speelt 30 minuten verschillende liedjes en na 4 maanden ben ik ze nog steeds niet beu. Het is even een uitgave, maar voor mij eentje die dubbel en dwars de moeite waard was.

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb er die je moet opwinden en dat raad ik nu toch iedereen af hoor... Moet je continu dat ding terug gaan opwinden.... pfff.
    Fisher Price heeft er met afstandsbediening, dat lijkt me veel beter.

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Onze Tiny Love Sweet Island heeft ook een afstandsbediening...
    Heerlijk voor de luie momentjes straks! :p

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik ben overtuigd. ;)
    Ga ook maar kijken voor een tiny love mobiel. Vind die ook wel het leukste er uit zien en hebben tenminste keuze uit muziekjes. Dat scheelt al een hoop, als je niet continu hetzelfde melodietje hoeft te horen. :D

14. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb de rainforest mobiel gekocht via marktplaats.
    mooie muziekjes kleuren en afstandsbediening.

15. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hier ook van Rainforest en de kleine vind hem geweldig!!

16. sjak

sjak Niet meer actief

Ik had hem van woezel en pip, wat een saaaaaai ding... Ik had de rainforest moeten kopen! Daar hadden we ook het speelkleed en de schommelstoel van, super!

Deel Deze Pagina