tip: nieuwe kinderwagen goedkoop bestellen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lynn123, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn123

lynn123 Lid

1 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve forummers,

Deze tip wil ik jullie niet onthouden. Voor degenen die een nieuwe kinderwagen toch wel aan de prijs vinden: als je bankiert bij de ING kun je de easywalker sky of qtro goedkoop bestellen als je je rentepunten inlevert! scheelt ongeveer de helft!

Na een beetje googlen kwam ik hier bij toeval achter. Ik heb zojuist de qtro besteld, inclusief voetenzak, reiswieg en maxicosi adaptor voor 399,00! "Kost" je 20.000 rentepunten.

Het is waarschijnlijk wel een model van vorig jaar gok ik zo en het aantal kleuren is beperkt. Maar voor een beperkt budget dus niets mis mee!

Misschien hebben jullie er wat aan.

groet,

Lynn

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Een beperkt budget heeft niet zoveel rentepunten, gok ik;)

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Idd, en voor €79 meer heb je een nieuw model van Mutsy incl voetenzak, reiswieg, luiertas, adapters maxi cosi en de maxi cosi zelf dus echt "goedkoop" vind ik het niet.

4. mirna1984

mirna1984 Lid

10 jan 2013
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    bedankt voor de tip! Wij weten niet wat we met de rentepunten moeten doen dus ik ga vanavond meteen kijken op internet!

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Tsja dan moet je wel een easywalker kinderwagen willen.
    Ik vind dit geen mooie wagens en zou deze dus nooit kopen. (vind het zo waardeloos dat je het zitje niet naar je toe kan zetten)

6. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Deze actie is langdurig, alleen soms hebben ze niet alle kleuren. Ik wist van de actie en toen mijn vriend aangaf een stoere 3 wieler te willen en ik goede recensies over bos en strandwandelingen met de easywalker heb gelezen, hebben wij deze vorig jaar ook gekocht. Levering was binnen een paar dagen!

Voordelen: stoere wagen, mijn vriend heeft, nu hij er op let, nog geen mooiere gezien! De meeste vindt hij van die tut vrouwenwagens :p.
    De kinderwagenbak is met 80 cm een van de langsten die er is. Deze bak heeft ook pootjes en kun je overdag dus ook als wieg gebruiken. Wij hadden deze de eerste tijd in de box staan.
    Pas sinds kort dochter in de buggyinzet, maar dat komt omdat ze zelf ging zitten en echt meer wil zien. Ze past nog prima! Met buggyinzet in 1 keer in te klappen als je deze meeneemt.

Een nadeel, in onze versie van de ing heeft de boodschappenmand nog geen ritsjes, dus als je veel boodschappen haalt is dat wat lastig erin te stoppen.

Deel Deze Pagina