Ik ken diverse mensen met een klein baby'tje die nadat de kraamhulp vertrokken is de baby meenamen onder de douche. Niks geen tummytub of badje dus. Vandaar mijn vraag: gebruik je het badje wel of niet? En zo ja, tot wanneer?
Wij gebruikten hem eerst in de kraamweek. Daarna pas weer als hij goed zat en dan kon hij met het kleine badje in ons grote bad. Hier dus wel gebruikt. We gaan er voor nummer drie ook een aanschaffen.
Ik heb hem wel een paar maanden gebruikt. Af en toe mee onder de douche. Niet elk kind vind douche grappig. Mijn dametje vond het in het badje geweldig. Lekker trappelen.later zittend erin. Als ik ging douchen zat zij in het badje. Tot 1,5 jaar. Speelgoed erin en lekker badderen.
Hier wel en we gebruiken hem nog steeds. Maar ons meisje vindt het fantastisch om lekker te badderen. Wel zijn we nu op zoek naar een biba-badje of iets dergelijks omdat het gewone badje te klein begint te worden.
Alleen in de kraamweek toen alleen onder de douche. Toen ik het badje alvast uit de kelder had gehaald voor baby 2 wikde zoontje van twee er ook steeds in dus nu gebruiken we hem weer hihi
Hier niet eens in de kraamweek ! Ja 1 keer en dat was geen succes, ook bij dochter niet Tummy vonden ze beiden wel heerlijk en deze hebben we het eerste half jaar ook wel af en toe gebruikt Maar hier was het indd meestal gewoon lekker mee onder de douche, daar kwamen beide kindjes het meest tot ontspanning Nu hebben we voor de derde alleen een Tummy aangeschaft daar we denken dat we een badje net als bij de andere twee niet zullen gebruiken
Wij hebben het badje veel gebruikt, douche ben ik pas later gaan doen. Ze vinden het ook vaak heerlijk in bad, lekker gewichtloos en lekker warm. Tummy-tub hebben we vrijwel niet gebruikt, 1x voor allebei geloof ik vond het zo'n onhandig geklungel en de kids vonden het ook niet geweldig. Dus voor de derde gaan we hem ook weer tevoorschijn toveren!
dochter van 3,5 zit er nog steeds in omdat we zelf geen bad hebben. ze vind het heerlijk. badje word minstens 3x per week gebruikt. toen ze klein was (tot ze kon zitten) vooral de tummytub gehad. Ik zou wel een badje aanschaffen zo duur zijn ze niet en het scheelt water tov een groot bad waar je ze in doet (ook als ze klein zijn)
Ons zoontje (okt 2011) zit nog steeds in het badje. Douchen vond hij niks, dus als ik ging douchen, zette ik het badje op de grond inde douche. Inmiddels vind hij douchen ook heerlijk, dus gaat hij meestal mee onder de douche
Wij gebruiken 'm heel weinig... De kraamweek en zolang ik me nog niet echt fit voel. Daarna douchen en met babyinzet in het grote bad. We kopen het badje van IKEA voor 5 euro.. Die is heel klein maar precies goed voor ons doel.
Wij gebruiken hem denk ik 1x in de week en dat is alleen als ik zijn hoofdhuid vettig wil hebben of alleen thuis ben . Verder gaat hij altijd mee onder de douche. Ons zoontje is nu 3,5 maand en ik denk dat als hij kan zitten het voor hem ook wel lekker is, wij hebben dan ook geen bad.
Ik heb hem in de eerste 3 weken gebruikt. Toen heb ik hem in de luieremmer gewassen maar toen werd hij te groot. Een tummytub geleend maar hij zet zich af aan de rand. Dus nu ruim een maand het badje weer in gebruik.
Bijna niet gebruikt. Nu krijg ik van mijn zus een badje (die van mijn dochter heb ik weggedaan i.v.m ruimtegebrek) maar ik betwijfel of het veel gebruikt zal worden.
Ik heb hem heel vaak gebruikt. Voordat ik weer ging werken dagelijks, ik vind haar badderen een ontzettend fijn moment en mijn meisje ook, we genoten er allebei van. Na 3 maanden ging ik weer werken en toen gebruikte ik hem zeker nog zo'n 4 keer per week. Tot vorige week eigenlijk. Nu wordt het badje toch wat klein en gaat ze een paar keer per week mee onder de douche. Maar als ze kan zitten weet ik zeker dat ik hem weer ga gebruiken, dan zet ik het badje in het grote bad.
Veel gebruikt, zowel de Tummytub als het badje. Sterker nog: Aiden zit nog steeds in het badje en Finley in de Tummytub. Vind douchen in je eentje met een kleine baby niet zo handig en eng (glibberig).
Hier is het badje nog steeds in gebruik, zoontje zit erin en ik sta onder de douche. Hij is er nu met bijna 2 jaar oud nog steeds gek op! De baby gaat er straks ook weer gewoon in, en als hij kan zitten wil ik een bibabad voor de broertjes aanschaffen. Kunnen ze lekker samen in bad
Hier zowel bij onze dochter als zoon het badje nauwelijks gebruikt. nemen de kleintjes altijd mee onder de douche en zo gauw ze kunnen zitten gaan ze gewoon in het grote bad.