Gratis baby dozen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Klavrtje4, Aug 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

Mar 15, 2016
    756
    1
    0
    Ik ben benieuwd of jullie van die gratis dozen hebben aangevraagd.
    Welke dozen hebben jullie aangevraagd, waren de dozen die je kreeg echt leuk, en wat zat er dan in?

Ik haat spam, en ben net verhuisd, dus nog lekker "fris" postadres.
    En ik zit niet te wachten op jarenlang nog folders te krijgen van de postcode loterij en weet ik wat allemaal nog meer.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,169
    10,678
    113
    Baby-dump is redelijk veilig qua reclame. Knuffeltje, bekertjes (uiteindelijk nooit gebruikt), lepeltjes (worden gebruikt voor de honing, ondingen voor je kind) en een rompertje maat 50 dat beide gemiddeld gebouwde kindjes nooit hebben aangekund. Maar wel sympathieke box zonder veel reclame ed

Etos en blije doos waren tussen de eerste en tweede wel achteruit gegaan. Oa flesje, speentje, spuugdoekje, een paar pampers en nog wat. Oh ja, klein potje sudocrem in een van beide, dat is wel heel handig. En bij de blije doos krijg je een jaar de Wij, is ook wel leuk. En er zitten vaak kortingsbonnen in voor center parcs of roompot, is ook wel de moeite waard. De reclame komt vooral van blue band (leuke dingen: broodbordje, lepeltjes, en nu de oudste naar school gaat een brooddoos) en nutrilon (vooral vermakelijk om te lezen)

De baby dozen die je na een paar maanden nog mag ophalen, zijn de moeite niet waard. Oa een kuipje fruitmoes dat over de datum is tegen de tijd dat je kindje eraan toe is 😳😜.

Kruidvat heeft ook een pakket dat je kan afhalen. Een tas die je in de winkel mag vullen met een paar vastgestelde items: pakje luiers, flesje en nog wat. Als je een klantenkaart hebt, hoef je m alleen maar online te activeren (en je komt met een baby nogal ens bij de drogist)

Verder zijn er nog enkele supermarkten die kadopakketten uitdelen (oa Hoogvliet?) maar daar heb ik geen ervaring mee.

3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

May 3, 2015
    1,940
    1,616
    113
    Bij Jumbo kun je ook een pakketje aanvragen

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

5. moby123

moby123 Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,040
    271
    83
    NULL
    België
    Jammer dat ze dat bij Kruidvat in België niet geven. Hier zijn minder dozen vast te krijgen. Die van de babydump ben ik hier ook wel gaan uithalen, maar er is maar één winkel in heel België dus je moet er wel speciaal voor rijden, je kan die niet online aanvragen. Die vond ik trouwens wel de moeite. Maar ik vind alles wat je gratis krijgt wel de moeite ;)

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik vond de etosbox echt zwaar tegenvallen.

Kruidvat is leuk
    Babydump ook
    Zeker qua reclame heb je bij die 2 het minste last ervan/geen last

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vond bij mn eerste de dozen niet zoveel waard ( 6 jaar terug inmiddels al ) maar nu met de tweeling vond ik ze leuk hoor! Flesje van avent in de etos doos, speentje, jillz 0%, een rompertje van C&A, wat samples van bepanthen en sudocreme. Prenatal had ongeveer hetzelfde, flesje alleen niet geloof ik.

8. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Het enige waar ik me dood aan ergerde, maar waar ik aan de andere kant ook eigenlijk wel om kon lachen was de absurde hoeveelheid blikjes alcoholvrij bier die in mijn koelkast stond na het ophalen van al die dozen.
    Alsof wij vrouwen altijd enorme drankorgels zijn die vreselijk moeten afzien tijdens onze zwangerschap omdat we dan ineens geen alcohol meer mogen drinken (alsof we ons normaal gesproken dagelijks volgieten!) En daarom in elke doos wel 1 of meer blikjes alcoholvrij bier te vinden was, soms in de meest vreemde fruitsmaken. Ik denk dan, als we dat fruitsmaakje willen, dan drinken we toch gewoon lekker Spa en fruit. Ofzo.. toch?
    Is jullie dit ook opgevallen? Of zijn de dozen weer veranderd? Ik heb het nu over pakweg 1,5 á 2 jaar geleden ;)

9. Bertha1

Bertha1 Actief lid

Apr 29, 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Babydump en kruidvat zijn de moeite waard.
    Etos en prenatal niet. Meer reclame dan inhoud. De ene box is ook de andere niet. Zit echt veel verschil in. Vriendin en ik hebben hem samen gehaald en open gemaakt en beide totaal verschillend.
    2De zwangerschap en heb nu 6 mini potjes sudocreme staan. Kan hun hele leven mee vooruit ;)

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik erger me daar nou echt totaal niet aan! Maar ik heb ook geen 16 baby dozen opgehaald. Die van Prenatal had een 0% mini blikje bier en Etos had een 0% jillz. Daar stond m'n koelkast dus echt niet vol van. Bovendien geniet ik in de zomer, bbq maanden, gewoon heerlijk met de familie mee met een 0% biertje. Daar voel ik me echt geen drank orgel bij want ik drink al jaren geen druppel alcohol.

11. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

Feb 18, 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik heb vorige maand m'n 1e doos opgehaald van de Etos. Wat een tegenvaller. Stapel reclame, 1 speen, een mini tubetje etos buikbalsem en een flesje Jilzz...
    Zit er echt zo weinig in? Of heb ik net een maandagochtend doos gehad waar de helft niet in zat...

12. Chocochippie

Nee dat is zoals de doos is :p
    Bij mij zat er ook nog 1 luier in...
    vind dat ook echt niet de moeite waard om op te halen.
    Wees voorbereid want je krijgt ook nog een telefoontje. Ik vond ze behoorlijk pusherig.

13. Chocochippie

Bij mij zat er jillz 0% en een Amstel 0%, flesje, sudocreme en een luier in ;)
    Ik vond die van prenatal leuker

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen bij de prenatal, kruitvat en babydump gehaald. Opzich wel leuke dozen....maar ga er niet meer halen dit lijkt me wel voldoende.
    Als de kleine geboren is ga ik wel wat halen bij de supermarkten plus en jumbo ;)

15. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

Sep 19, 2014
    1,516
    0
    36
    Ik heb die van de kruidvat, baby dump en de blije doos van prenatal gehad. Alleen bij de blije doos zat meer reclame. In die van de baby dump hadden ik 1 folder van aerosleep. Ik wassen wel blij met de luiers, avent speen en de romer van baby dump. Die romper paste hier wel goed, zl was een kleine smalle baby ;)
    Andere dozen heb ik niet gehaald, vond dit wel voldoende. Ben wel nog naar een info avond bij baby park geweest over veilig slapen en kreeg een goodie bag met sudo crème, fles van bebe jou met nijntje erop en nog een mini tasje van hand made en (wat hun bezielde, ik weet het niet :p ) een roer stokje waarmee je verf door roert.... zucht :p

16. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Ik vind het wel jammer dat dit in België niet bestaat... Lijkt me wel leuk.

17. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Ik vond de dozen 2 jaar terug leuker dan nu, weet ik nog. Misschien omdat ik toen nog niet wist wat een ondingen er allemaal in zaten, daar kom je pas achter als je het gebruikt! Dan heb ik het voornamelijk over de bakjes en tuitbekers van Babydump.
    Heb nu wel weer alle dozen afgehaald, maar ook direct uitgezocht wat ik ervan wilde bewaren en de rest weggegeven of weggegooid. Zo heb ik van Babydump alleen de lepels bewaard, bijvoorbeeld.

De doos van Etos vind ik geloof ik het leukst. Het vervelendste vind ik alle kortingsbonnen en dergelijke, die belanden hier ergens in een kast en komen er ver na de actieperiode een keer uit. Ik gooi dus al het papierwerk gewoon weg.
    Opvallend vind ik het aantal potjes Sudocrem dat je altijd krijgt; in zowat elke doos zit wel zo'n ding. Heb nu zo'n 4 potjes staan, ook nog van de eerste.. Het is best fijn spul, maar ik zal nooit een potje hoeven kopen. Ik kan voorlopig vooruit :D
    Tot slot dan de 0% blikjes.. Ook die belanden hier in de prullenbak, eigenlijk om dezelfde reden die hier als eerste benoemd werd. Ik drink überhaupt eigenlijk al niet, maar ik heb bijvoorbeeld zo'n Jillz 0.0 nooit begrepen. Dan pak ik inderdaad net zo lief een sapje, smaakt bijna hetzelfde. Met bier zal dat anders zijn misschien, maar dat vind ik smerig :D

Wat ik het leukste vind/vond: de speen van Avent, luiers, billendoekjes, de lepels van Babydump, de tandenborstel en mini tandpasta.

18. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,272
    17,147
    113
    die blikjes drinken snap ik ook niet. Drink sowieso al nooit alcohol dus mis het ook niet.

Babydump vond ik ook de handigste. Alleen de bakjes nog nooit gebruikt, rest wel

19. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Oh dat is dan wel verminderd zeg...bij mijn oudste een avent fles, heel pak luiers, twee potjes fruit, pak sap, en slabbetje, potje sudo crème, tube buik balsem, en nog wat kleine dingetjes.....

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Dubbel

Share This Page