Pyjama voor baby met lange beentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nina89, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar pyjama's in maat 98-104. Ik vind veel pyjama's. Probleem is dat de broek altijd te kort valt. Ik trek de sokjes dan over het broekje heen en ben daar continue mee bezig. Eem grotere maat helpt ook niet, het is niet de bedoeling dat het broekje van de heupjes af valt.

Wie o wie heeft tips?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn ervaring is dat pyamabroeken altijd langer zijn dan de shirtjes.

Is het geen idee om zo'n pyama aan 1 stuk te halen?

3. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pyjama's aan 1 stuk zijn ook altijd te kort geweest. Een lange baby hier.

4. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Hema broeken vind ik altijd groot vallen.
    Nou ja, ik vind pyjamabroeken altijd in verhouding lang, maar Hema spant de kroon wat mij betreft.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb een pyjama gekocht bij de Primark in maat 92 (ook al zit de mijne nog in 86) waarbij hij qua breedte prima past, maar ik hem qua lengte minstens 3x op moet rollen. Volgens mij hebben ze daar echt hele lange kindjes.

6. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Bij de zeeman ook altijd idioot lange broeken. De eerste keer dachten we echt dat er foutje was gemaakt en ze verschillende maten bij elkaar hadden gedaan...

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.325
    10.294
    113
    Van de zeeman lijken de broeken lang maar moet wel een maat groter nemen omdat truitje anders niet goed zit.

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig laatst bij next direct pyjama's besteld en ik vond ze vrij lang. Deze zijn ook aan 1 stuk.

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oh ja, lekker irritant he?!
    Hier tot nu toe niet zoveel problemen met de pyama's, maar wel met overige kleding; dochter(ruim 14 maand) heeft veel shirtjes/truien van de meisjesafdeling(vanaf 92) en broeken laatst nog op baby-afdeling gekocht(86), maar ze past ook 92 broeken. Ligt heel erg aan welke winkel/merk. Koop veel bij zeeman, wibra en hema. Zeeman heeft leuke en goede kleertjes, maar van maten hebben ze geen kaas gegeten, shirtjes moet ik altijd maat groter kopen en laatst had ik 2 joggingsbroeken(voor buiten spelen)gekocht in maat 86 die bijna van haar kont zakken en nog te lang zijn. Ze groeit er wel in en oma kan ze wel wat innemen, maar irritant is het wel.

Mijn tip als je nieuwe kleding wil kopen; neem een kledingstuk mee die je kindje op dat moment perfect past, vergelijk het dan met het kledingstuk in de winkel.

10. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :DHerkenbaar. Alleen valt me dat ook op bij andere kledingsetjes. Had een huispakje gekregen als kraamcadeau. Lekker op de groei.(maat 92) Super blij mee. Dacht laatst; hij zal nu, 14 maand later, toch weleens passen? Nog heel groot, vooral de broek! Vestje is ook nog wel ruim, maar de broek echt nog een meter te lang:D En hetzelfde met een joggingspak vd hema, ik trek het haar maar gewoon aan, dan de pijpjes maar omslaan.

11. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Zeeman pyjama's hebben altijd lange pijpjes en ook die van de HEMA.
    Ik moet ze altijd omrollen in ieder geval:)

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Dit. Ik vind de pyamabroeken ook altijd in verhouding lang, maar die van Hema zijn echt vreselijk, dan heb ik altijd 2 maten nodig.

13. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle tips! Mijn dochtertje van 10 maanden past van verschillende winkels al makkelijk in maat 92 broekjes. Probleem is vaak de lengte. Maar goed voor kleding is er genoeg keuze. Met pyjama's is het altijd zo een ramp dat alles naar boven schuift. Als ze in de kinderstoel zit, worden het zelfs een soort van korte broeken.

Probleem met zeeman is dat de maten inderdaad vaak voor geen meter kloppen. Had wat broekjes maat 86 in de kast. Uiteindelijk kwamen die broekjes niet eens over de heupjes. Maar de lengte was bij sommige broekjes weer te lang of juist te kort. Dramaaaa.

Vandaag even kijken bij de Hema en op de site van next!

Deel Deze Pagina