Hallo Allemaal... Ons zoontje is 9 weken oud en hij krijgt flesvoeding van Friso. Overdag de friso1 en s'nachts de friso extra. Hij drinkt met gemak 150 cc weg en er zit dan 3 uur tussen zijn voedingen en dan heeft ie ook echt weer honger(brult het dan uit) Nu is het zo dat hij vaak na zijn flesje gaat huilen en ik vraag me af waar dat door kan komen. Even lekker met hem knuffelen zit er niet in, want hij heeft dan echt verdriet. Zouden dit krampjes kunnen zijn of zou hij niet tegen de voeding kunnen(misschien koemelk allergie?) Hij heeft ook vaak de hik na zijn voeding en doet ongeveer 10 min over zijn flesje. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!
Iris deed dit ook, ze dronk erg snel (nog steeds trouwens) en was nog niet verzadigd als haar fles leeg was. Vaak hielp een speentje of m'n pink. Ook ben ik Friso Standaard en Extra gaan mengen. Dit werkte ook erg goed! (nu nog steeds) Ze ging toen ook al snel meer tijd tussen de flessen laten.....
10 minuten is wel snel om de fles leeg te drinken. Misschien heeft ie nog meer honger of nog zuigbehoefte. Zou een kleinere speen proberen.
Tess doet het ook weleens die krijgt volledig Friso extra aalleen de laatste fles tussen 10 en 11 dan valt ze gelijk in slaap mar overdag zijn hetecht wel dikke tranen.
Ik zou ook een kleinere speen proberen, ze mogen echt wel 20 min. over een flesje doen. Eventueel daarna een speentje zodat je kleine daar lekker op kan zuigen.
Ik denk ook dat hij niet aan zijn zuigbehoefte toe is gekomen. Als ik halverwege de voeding even stop, gaat Tobe ook huilen namelijk omdat ie dan nog echt niet klaar is. Pas als zijn fles leeg is, is ie verzadigd.
Een kleiner speentje word hier genoemd, maar ik heb nog steeds het eerste speentje van de avent serie, is er nog een kleinere dan? De speen pakt ie niet, dat is het rare die spuugt hij uit.
Mijn dochtertje van 6 weken doet dat ook sinds een week! Ik heb al eens geprobeerd om haar nog wat voeding te geven, maar dat werkte ook niet, ze begon te kokhalsen toen ik de speen in dr mond deed. Ook al oneindig lang geprobeerd er nog een boer uit te krijgen, ook niet. Inmiddels denk ik te weten dat ze gewoon erg moe is en graag wil slapen...Zou het zo simpel kunnen zijn?