Overgeven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamsy, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsy

Mamsy Lid

28 nov 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn meissie van 7 maanden braakt sinds vandaag na bijna elke flesvoeding. Ze had koorts van 38.5 maar die daalde snel door een perdolansuppo. Ze braakt echt veel, er zit enorm veel druk achter net een brandweer slang. Ik heb zoveel bang dat ik haar nogmaals moet achter laten in het ziekenhuis :( ze is al heel veel ziek geweest en drinkt al gemiddeld gezien veel minder dan andere babys. Hebben andere mamatjes ook ervaring met brakende babytjes? Ik heb bang dat ze stikt snachts vermits ze graag op haar rugje slaapt. Ik heb zoveel bang het ziet er echt akelig uit het braken :( heb zoveel bang dat ze stikt :'(

2. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Bel even met de huisartsenpost!
    Beterschap voor je kleine meid

3. shoshana

shoshana Niet meer actief

Mijn zoontje moet vaak overgeven. Niet leuk inderdaad hij is er niet ziek van maar vraag me soms wel af of hij genoeg binnen krijgt. Hoe is het nu met haar?

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Mijn broer kreeg zure voeding, die gooide ook alles er uit, maar dat was al in de eerste weken opgestart. Maar is dit incidenteel of hardnekkige en langdurige klacht? Snap dat je bang bent om je kind weer achter te moeten laten in t ziekenhuis maar uitdroging is behoorlijk ernstig risico met nog veel vervelendere gevolgen, dat moet je niet willen riskeren door je "angst". Gewoon huisartsenpost bellen, je kan altijd navragen of zure voeding wellicht wat is zodra ze uitdroging uitgesloten hebben. Als ze zure voeding niet kennen, dan aan een ander vragen die t wel kent. Tis ouderwets, je vraagt je af hoe een kind dat dan wel binnenhoud (want maagzuur is al zuur) en t boeren is een verschikkelijke lucht maar dat nemen we maar voor lief. Heel veel beterschap in elk geval!

Deel Deze Pagina