Welke fles gebruik/gebruikte jij voor je kindje bij 7maanden? Ik gebruik nu de difrax s fles maar heb deze al sinds haar geboorte Is het niet eens tijd voor wat anders?
Hier altijd difrax s flessen gebruikt met de S speen en toen de oudste op een gegeven moment 'fijne granen' door de kunstvoeding kregen de M en soms L speen gaan gebruiken. Maar gewoon voor de kunstvoeding/gekolfde borstvoeding altijd de Sfles met S speen blijven gebruiken. De voeding blijft hetzelfde, dus waarom zou er een andere speen op moeten ik dacht altijd maar zo aan mijn borsten veranderd er ook niets dus waarom zou er bij de fles wel een groter gat in moeten ineens. Liefs Hanneke.
Zolang je kind er goed uit drinkt hoef je geen andere fles of speen aan te schaffen. Mijn kinderen hebben uit niets anders dan een newborn speen gedronken.
Als het goed gaat, gaat het goed toch? binnenkort ga je ws een tuitbeker, rietjesbeker of open beker proberen voor water/thee/sap en de fles alleen voor melk. Wij gebruiken ook nogsteeds dezelfde flessen als toen ze inimini was hoor!