Zijn ze er klaar mee....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Iris86, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hai Mama's
    Even mijn ei kwijt hoor. Sinds een paar dagen willen mijn dochters niet zo vaak meer drinken. We zaten nog op 2 keer, het ontbijt en voor het naar bed gaan rond 20.00 uur. Maar nu willen ze die in de avond niet echt meer, en soms de ochtend ook niet meer. Zouden ze er langzaam aan klaar mee zijn?
    Ik merk dat ik dat wel een beetje moeilijk/ jammer vind. Maar ze gaan me ineens bijten en draaien, ze willen gewoon echt niet meer. Ze vragen er ook niet meer om.
    Ik had inmiddels de verwachtingen over hoelang ik zou voeden los gelaten, tenminste dat dacht ik... Ik begon met een paar maanden, toen tot ik weer zou gaan werken, toen tot ze een jaar waren, en toen dacht ik we zien wel. Maar stiekem had ik gehoopt nog tot half okt door te gaan, dat was de eigenlijke uitgerekende datum dat ze een jaar zouden worden. Maar nu lijkt het er op dat het ineens hard gaat met afbouwen.
    Op zich prima, maar ik zit hier met enorme stuwing. En ik kolf niet zo goed. Het heeft me maanden gekost om de middagvoeding af te bouwen naar wat nu nu hadden. Ik hoop zo dat het niet nu ook maanden duurt voor de avond er af is.
    Zucht beetje triest voel ik me wel. Mijn kleintjes worden al zo groot. En mama loopt met de borstvoeding altijd achter de feiten aan.

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik dacht 1 maand terug ook dat mijn mannetje er klaar mee was, nu drinkt hij weer 3x per dag.
    Hij begon te bijten en te duwen, dit is nu weer helemaal over.

Hij weigert nog wel eens als ik ongesteld moet worden, pijnlijk, maar ook handig ;)

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Hier heeft zoon 2 weken volledig geweigerd toen hij rond de 10 maanden was, en een tijdje later (zo rond de 13 maanden?) was de interesse er ook even niet.
    Maar het was tijdelijk, want daarna ging ie weer vrolijk verder.
    Dus het kan ook echt iets tijdelijks zijn :)

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    nou laten we maar afwachten. Gelukkig geven deze berichten me weer wat moed om toch vol te houden. Ik kolf nu maar af in de avond, en dan zien we wel. In de vroege ochtend drinken ze nog wel gelukkig.

Deel Deze Pagina