johannespitmeelbrood

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by rijkie28, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    wij zijn sinds gisteren begonen met johannespitmeeldbrood door de flesvoeding te doen omdat onse jongen veel drinkte.
    maar nu is die wat in de flutie poep hoelang duurt dat helemaal wat goed is de poep.
    hij drinkt de fles wel helemaal leeg.

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Rijkie28,

Bedankt voor je mail. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat jouw vraag is. Ik hoor het graag.

Groet ,
    Anne

3. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    hoe lang blijft die aan de dunne poep .
    was de vraag .is nu weer wat beter.

4. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Rijkie28,

De darmpjes moeten altijd even wennen aan andere voeding, dus ook aan johannesbroodpitmeel. Hierdoor kan de ontlasting ook tijdelijk anders worden.

Groet ,
    Anne

5. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    had nog een vraagje soms heeft hij nog wel honger zijn flesje . of bv half 5 flesje savond en dat drinkt die op maar dan heeft die om kwart over 8 alweer honger, we zitten nu op 5 flesjes.
    hij krijgt dus hypoallergyn van jullie met de johannes spul van jullie,
    snacht dat haalt die wel allen over dag wil soms niet lukken.

6. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Rijkie28,

Hoeveel weegt jouw kindje? En hoeveel voeding krijgt hij? Ik lees 5 flesjes, maar hoeveel voeding per fles?

Wellicht heb je onderstaande tip al uitgeprobeerd maar toch willen we het nog even onder je aandacht brengen: jonge kindjes hebben veel zuigbehoefte. Het is aan te raden een speentje aan te bieden om aan deze zuigbehoefte te voldoen. Wanneer je kindje het speentje in eerste instantie niet wil blijf het dan proberen zodat je kindje er aan kan wennen. Je kan het speentje aanbieden na het drinken van de fles of later na een paar uurtjes als je kindje gaat huilen.

Groet,
    Anne

7. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    hij krijgt 200 water en dan 6 schepjes melk poeder.
    en de speentje doe ik ook meer er in.

Share This Page