hoe vaker laten drinken???

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mizz Bunny, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Wat nu.....

Mijn dochter is 6,5 maand en krijgt nog 5 keer per dag bv.
    Daarnaast krijgt ze een fruithapje en af en toe een paar lepeltjes warme prak.
    Nu heeft ze opeens erg harde ontlasting. Dus gestopt met de bijvoeding en weer terug naar alleen bv. Als tip kreeg ik haar meer laten drinken en dus vaker aanleggen.

Maar ja daar zit ik dan met een meisje die heel vrolijk mama zit aan te kijken en dus echt niet vaker gaat aanhappen en drinken.....

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou denken, als ze honger heeft drinkt ze echt wel. Als je het gewoon op een bepaald moment aanbiedt hapt ze ook niet?

Mijn dochter kreeg op die leeftijd nog zeker 7 a 8 voedingen, maar zij vroeg daar ook echt om. Lijkt me wat lastiger als ze zelf niet echt vraagt...

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Nee, alleen als ze zelf vraagt hapt ze aan en dat is maximaal zo'n 5 a 6 keer per 24 uur.
    Als ik het aanbiedt en mevr. blieft nog niets dan kijkt ze me aan en lacht een beetje of begint te bijten...

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je zou misschien een beetje meer vocht door het hapje kunnen doen?
    Of dan kijken of ze een slokje water wil oid? Misschien vindt ze het wel interessant om een slokje water uit een beker te drinken?

Deel Deze Pagina