Hallo allemaal, Zl is nu 6,5 maand en gaat steeds meer eten. Zijn ritme is nu: 7:00 fles 180/6 9:00 fruithap + water 12:00 fles 180/6 + net begonnen met brood 16:00 fles 180/6 18:00 groente + water 19:00 fles 180/6 + 1 schepje rijstebloem Nou laat hij sinds we met brood begonnen zijn steeds meer van de fles van 16:00 staan. Zal ik de fles van 16:00 laten vallen en hem een rijstwafel of soepstengels geven. Of de fles er nog even inhouden maar dan minder geven. Hij slaapt van van 9:00-11:00 en van 14:00-16:00
Wij zijn op dat moment Griekse yoghurt aan gaan bieden in plaats van de fles. Dat ging hier prima. Daarna hebben we het vervangen voor iets van een snack
Ja hoor ik zou 'm ook laten vallen. Hier kreeg hij in het begin nog een half flesje en dan een soepstengel of rijstwafel ofzo. Maar al snel was dat halve flesje ook niet meer nodig. Yoghurt is inderdaad ook een goede tip. Zou denk ik zo'n 100cc geven, klein bakje. Je kan altijd nog bijgeven en als ze vol zitten merk je 't wel.
Volle Griekse yoghurt. De vetten zijn goed voor de ontwikkeling van de hersenen. Hoeveel? Geen idee. Een 'kwak' in een kommetje. Mijn zoontje geeft het wel aan als hij genoeg heeft (of als hij meer wil).