Kind blij mij te zien/begroet mij...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Vul het maar in!
    Ben benieuwd hoe ze reageren op bekende persoon als die thuis komt of als ze die zien? Ik vind het zoo schattig!!
    Dochter nu 1.5 en papa smst even dat hij komt, dan zeg ik dat rent ze gelijk naar de websterbank, blijk gillen kijkt zwaait.
    Erna gelijk bij de voordeur. Zodra papa deur open doet gaat ze keihard rondjes rennen en laat zich vallen op de grond en blijft zo liggen lachend gillen tot hij haar kittelt en kusjes geeft hihi
    Zo doet ze ook bij mij of bij bekent iemand.
    Zoooo schattig!!

En jullie?

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ook hier 2 blije muppets!
    De jongste, 16 maanden, reageert meteen als ik zeg: 'papa komt eraan'. Rent naar de deur en maakt gremlin achtige geluidjes haha roept dan steeds papaaaa papaaaa. Steeds zwaaien en als ie binnen is dan meteen knuffelen. Zo ook als ze mij ma m'n werk ziet.
    De oudste is bijna 3, die is ook blij.... 'Mama ik had jou gemist!' Of 'papa i love you!'
    Heerlijk toch :D

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier nog geen woordjes of dergelijke. Maar als ze mij ziet dan komt er onmiddellijk een glimlach van oor tot oor en komt ze naar me toe gekropen en steekt dan haar armpjes omhoog om haar op te pakken. Zo schattig :D.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ligt eraan waar het is.
    Op vrijdag moet ik de hele dag werken. (Ik werk in een supermarkt.)
    En dan passen mijn ouders op de jongste. Die komen altijd boodschappen doen en ziet ie mij. Soms keurt ie mij geen blik waardig, maar het worstje in mijn/collega's hand wel. :D
    Thuis of als we hem ergens halen kruipt ie al jengelend op je af omdat ie dan opgetild wil worden.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier vliegen ze beide met hun armen wijd op me af gerend en knuffelen tot ik er van omval :) :)

denk dat het komt doordat ik altijd thuis ben (fulltime mama) en weinig weg ben als zij wakker zijn. Meestal ga ik pas weg als ze al slapen. Dus als ik een dag weg ben dan hebben ze me ook echt gemist gemist zeg maar :) :)

(Zal wat worden na onze huwelijksreis volgende week ;))

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, hier niet hoor.
    Als ze lekker aan het spelen is ziet ze me niet staan haha.
    Maar als ik dan weer de deur uitga begint ze wel hysterisch mamaaa te gillen en komt ze achter me aan.
    En ze geeft sinds kort uit zichzelf kusjes.

7. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Uuuuuh ik mag bij mn dochter blij zijn als ze me überhaupt ziet. En als ze me dan ziet kan er soms af: kijk een mama, ik heb een.....(iets waar ze mee speelt) Niet helemaal wat ik er van verwacht had, hihi.
    Gelukkig is mn zoon anders. Die komt aangebillenschuifeld met een dikke grijns.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als hij papa ziet doet hij een zombie na :) hij zegt dan aaarghh en doet er zo een grijpbeweging bij met een big smile en dan komt papa aaarghhh doen en hem kietelen. Daarna gaan ze een hakfuur rondjes rennen en zit ik snel al het speelgoed op te ruimen voordat er eentje over valt.

Oma krijgt een knuffel en soms een kus, zij is de enige die soms een kus krijgt.
    Als hij opa ziet bestaat niemand meer. Opa is zijn heiligdom. Hij wil gewoon bij opa zijn en dan gaan ze een hele toer doen in de tuin en in huis. Dylan in zijn armen en hij wijst aan waar opa naartoe moet lopen.

Bij mij is het een big smile, wil een knuffel en dan is het wel goed,... Dan moet hij weer spelen :)

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    als ze een van ons ziet begint ze te klappen gillen en lachen.. te schattig haha.

10. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ons kleine ventje begint gelijk te lachen als hij me ziet na bijv. een dag werken. Dan komt ie aangekropen, gaat zitten en steekt z'n handjes in de lucht *smelt*
    Als papa thuis komt begint hij ook direct te lachen.. Super schattig.

11. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Mijn man is altijd om 17.15 thuis, dan zit ik B op de vensterbank 'op de uitkijk'. Zodra papa z'n auto parkeert slaat hij zowat het raam eruit :). Dan rennen we gauw naar de voordeur waar hij letterlijk staat te trappelen tot papa er is. En dan heel hard papa roepen en knuffelen! Prachtig moment, elke dag weer. Gelukkig doet hij bij mij hetzelfde :)

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Elke dag als ik mijn dochter ophaal van de creche en ze ziet mij, vliegt ze overeind, brede grijns 'mama, mama!' en kan ze niet wachten tot ze bij me is. Soms gaat ze ook staan dansen en rondjes draaien, stampen :D

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dochter is 14 maand en als ze mij weer ziet is het "mama mama mama". Laatst smolt ik bijna, manlief was savonds al naar boven om naar bed te gaan, mevrouwtje was wakker voor haar flesje en schone luier. Kom ik boven, zit ze op ons bed, ze ziet mij, zegt ze met een heel zacht slaperig stemmetje "mama", ohhhhhhh, als ik een stuk chocola was op dat moment was ik ter plekke gesmolten!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier loopt hij gelijk naar mij of papa en toe. En dan eerst een knuffel onder luid gegiechel en dan pakt hij met 2 handen je gezicht vast en geeft hij een kus.

16. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Mijn kleine meid van 10 maanden reageert de laatste tijd ook heel duidelijk op mij, als ik haar ophaal van de oppas. Vandaag lag ze op haar rug te spelen en keek ze ononverschillig op naar de deur om te zien wie er binnen kwam.
    Toen ze doorhad dat ik het was, gooide ze haar speeltje weg, begon ze hevig te trappelen en met armpjes te zwaaien en wilde ze naar me toe komen. Ze werd zo ongeduldig, kon niet eens even mijn schoenen uit doen.
    eenmaal in mijn armen begon ze kirrende en blije geluidjes te maken. Mijn hart!!!!!

Deel Deze Pagina