Ik begrijp niets meer van mn zoontje Hij is nu 7,5 weken oud en was tot op heden echt een voorbeeldige baby: weinig huilen, bij krampjes alleen klagen, goed drinken aan de borst, goed groeien, perfect slapen ook snachts enz. Maar nu is hij sinds een paar dagen heel erg onrustig aan de borst terwijl er genoeg uitkomt. zowel bij een sterke als wat zwakkere melkstroom is hij onrustig. hij huilt wat meer, wil continue bij mij zijn, gaat wat moeilijker slapen enz. Eerst dacht ik dat het misschien weer regeldagen waren, maar die heb ik al eerder gehad en zijn heel anders. dan wil hij gewoon de hele dag drinken aan de borst. Nu vertelde iemand mij over een sprongetje van 8 weken. Kan het zijn dat dit het is, dat hij nu zo anders is dan de eerste 7 weken? Ik vraag me ook af wanneer hij bijvoorbeeld begint met lachen. heeeel af en toe zie ik een kleine glimlach, maar dat is niet zo vaak. heeft dat hier ook allemaal mee te maken? Ben een beetje onzeker, ook omdat hij nog niet echt lacht.
Mijn zoontje van bijna 9 weken is nu sinds een week pas aan het lachen. En dan moet ik nog vrij veel moeite doen om die lach uit te lokken Over dat sprongetje weet ik niet, want die van mij begint nu net pas redelijk te slapen. En dan is het nog altijd spannend of hij wel echt in slaap komt. Dus misschien is hij wel het ene na het andere sprongetje aan het maken, haha
Het zou goed kunnen dat hij een sprongetje heeft. Ik heb de "Oei, ik groei" app op mijn telefoon en het klopt precies Hij zit nu in een zonnige periode en is vrolijk. Daarvoor in de "onweer" periode was hij hangerig en huilerig. Het boek is overigens ook goed en heel uitgebreid. Je moet dan wel van de uitgerekende datum uitgaan en niet vanaf de dag van geboorte.