hoi ik wil graag zo'n baby cooker kopen maar is het wat wat zijn jullie ervaringen geweldig of niet geweldig. gr jojo
Ik en vind 'm helemaal geweldig!!! Ik zou er alleen geen 120 EUR voor betalen heb 'm via internet voor 35 EUR uit weten te halen en was zo goed als nieuw
Ik heb een soortgelijk iets, de stomer en blender van Philips. Zat gratis bij een abonnement op Kinderen, wat iets van 55 Euro was, ding zelf is een stuk duurder. Ik vind het een handig apparaat hoor, ik heb hem al veel gebruikt. Nu gebruik ik hem regelmatig zonder te blenderen, dus alleen de stoomfunctie.
ja ik kan hem van iemand kopen voor 60 euro. pff duur zijn die dingen zeg je heb er nu ook een van moulinex maar die kan ik nog niet vinden, gr jojo
Ideaal ding, hij wordt hier bijna dagelijks gebruikt. Ik kreeg hem bij een abonnement op Kinderen vorig jaar.
Wij hebben de Babycook. Ideeal apparaat!! Gebruik 'm zo nu en dan nog weleens. In het begin voor fruit (blokjes appel koken en daarna pureren) en later voor de warme hap.
Ik heb hem ook, de groene. En ik vind 'm ideaal! Gebruik hem dagelijks. Heb hem niet nieuw gekocht, daar vond ik 'm te duur voor. Heb hem op Marktplaats voor 60 euro van iemand over kunnen kopen.