Bruin brood

Discussie in 'Voeding' gestart door Mowtom, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik vroeg mij af vanaf wanneer de kinders gewoon bruin brood mogen hebben? Jesper krijgt nu nog licht bruin brood en vind het heerlijk. Wij eten zelf alleen donkerbruin brood en het was wel zo makkelijk als hij ook donderbruin brood mocht hebben...

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Kylian heeft vanaf het begin gewoon multicorn, donker met ons meegegeten en hij heeft er nooit last van gehad dus ik zou zeggen gewoon proberen.

Groetjes Anita

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    O ok, dan ga ik m morgen een sneetje donkerbruin brood geven....t lichte is op namelijk hahaha

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Rick krijgt vanaf het begin al volkoren brood. Alleen koop ik dus nog wel apart brood voor hem. Want wij hebben altijd brood met zonnebloempitten en dat vind ik een beetje eng om hem te geven (er zitten aan de buitenkant hele pitjes)

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik geef Marin ook vanaf dat zij 7 maanden is volkorenbrood, tot nu toe ook geen problemen mee gehad.

Kus Senna

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia krijgt gewoon wat wij eten en de ene keer is dat wit en de andere keer bruin tot volkoren en ze eet ook alles en heeft er geen last van dus ik denk gewoon een kwestie van poberen

Deel Deze Pagina