Nog een kleine eter...

Discussie in 'Voeding' gestart door Tigger, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pfff, weet het niet meer hoor. :(
    Ik maak me zorgen over het eetgedrag van mijn dochter Emma.
    Ze eet ondermaats. Meestal zo'n 120 cc per voeding, ze zit op 5 voedingen per dag. Soms heeft ze wat uitschieters van 150/160 cc. (Emma is ruim 5 kilo!)

Ik vind het heel dubbel, ene kant heb ik zoiets van: tja, als ze niet meer honger heeft houdt het op, ik kan het er moeilijk ingieten...Ook heeft ze niet eerder honger, want ik moet haar meestal wakker maken voor de volgende voeding. En zelfs dan huilt ze nog niet van de honger. Ze is verder een tevreden, blije baby.
    Andere kant, volgens "het boekje" zou ze al rond de 180 cc moeten drinken.

Wat vinden jullie? Ik heb al geprobeerd om weer naar 6 voedingen te gaan, maar dan drinkt ze evenredig net zoveel, ofwel gaat ze per voeding minder drinken. Ook vind ik het vervelend dat ik haar steeds wakker moet maken voor een voeding. Ik heb geen idee wat er gebeurd als ik haar niet meer wakker maak. Kan iemand me helpen? :(

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Misschien eens laten slapen? En kijken hoe je uitkomt?
    Ik maakte Lynn niet wakker voor een voeding (behalve de laatste van 23 uur, maar das puur eigen belang)

Groeit ze verder goed? Als dat het geval is, zou ik me geen zorgen maken over de hoeveelheid melk. Dan heeft ze er blijkbaar voldoende aan.

En misschien gaat ze meer drinken, wanneer ze actiever wordt.

Deel Deze Pagina