ineens huilen voor avond slaap in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moesje78, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo,

onze dochter heeft ineens wat nieuws: huilen/jammeren als we haar in bed leggen voor haar 'nacht'slaap om half 8.

Komen we boven, krijgen we een grote big smile, of ze wordt stil als ze haar speentje krijgt.

Voor wie is dit herkenbaar? Vind het moelijk om haar te laten huilen, maar heb ook het idee dat er niks is dus daarom laat ik haar soms wel even huilen. (10 minuten regel probeer ik toe te passen)

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb dat van de week ook gehad. Mitchell wordt wat drukker en is dus wat meer aan het spelen. De overgang van spelen naar slapen is te groot. Ik neem hem nu mee naar boven en leg hem op de commode. Dan verschoon ik hem op mijn gemakje en praat heel rustig. Ik bouw als het ware een rust moment in. Dan gaat hij gewoon lief slapen. Misschien is het bij jou ook zoiets?

3. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    rond deze tijd begon mathijs ook met 's avonds ineens gaan huilen (iets later), maar dit was het begin van een sprongetje. mathijs zn sprongetje is bijna over en hij gaat nu dus ook weer rustig slapen ;s avonds

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    zal het boek er weer eens bijpakken, kijken of het alweer sprongetjes tijd is.....

vandaag op de créche heeft ze ook zo de leidsters voor de gek gehad.....ze weet echt precies nu hoe ze aandacht moet vragen :)

Deel Deze Pagina