Hallo, Ik ben opzoek naar wat tips, onze dochter is verleden week enorm verkouden/grieperig geweest. Nu is dat haast over alleen wil ze niet echt meer eten. Normaal was ze gek op brood en af ze savonds eigenlijk ook altijd goed. Nu gooit ze het allemaal op de grond. Soepstwngels eet ze nog wel en der flessen drinkt ze ook goed. Dingen die ik al geprobeerd zijn is van brood veranderen, normaal kreeg ze bruin nu eens wit geprobeerd maar dat maakte geen verschil. We geven der altijd een vork en als we der iets aanprikken dan eet ze er wel vanaf en dan stopt ze weer. Ik heb kleine stukjes gegeven maar ook grote. Ze eet wel redelijk gepureerd fruit en nu geef ik der maar savonds door de fles rijstebloem. Ze is wel heel vrolijk en wil spelen en is net uit de 8/9 maanden sprongetje/fase/noem hoe je het noemen wilt
Hier t zelfde probleem! Wel fruithapje, maar geen avond eten en brood.. Dacht dat ze aan het opknappen was al..
Yep hier ook al weken aan het kwakkelen, eerst buikgriep en nu gewone griep. Eet nu al zo'n 4 weken bijna geen avondeten en ander eten is wisselend. Zo lang ze maar drinken, dan is het goed. Het eten komt wel weer...hoop ik.
Hier hetzelfde. Mijn dochter wilt nu niet graag een fles omdat ze moeilijk door haar neus kan ademen. Gisterenavond bij de laatste fles weer, maar ja als ze die niet drinkt komt ze snachts. Ik heb toen maar een pap bordje gemaakt, wel met granen is eigenlijk als ontbijt. Daarvan had ik nog een proefpakketje liggen! Toen heeft ze gelukkig wel wat op. Ze is ook sowieso wat minder hongerig, niets drinkt en eet ze op eigenlijk.
Hier twee kindjes die door een verkoudheid (die belachelijk lang duurt en al een keer teruggekomen is) minder eten en drinken.... Hoop dat als deze voorbij is deze ook wegblijft en m'n kindjes wel weer gewoon lekker gaan eten en drinken. Hier dus geen tips alleen medeleven en herkenning. Onze zoon vanavond overigens om 18uur in bed gelegd zonder eten... Kind was doodmoe en wilde zoooooo graag slapen (zijn eigen woorden)