Voedingsschema check...

Discussie in 'Voeding' gestart door Melrose, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Geen magere producten maar half volle producten. Daar zit het verschil in. Echt dieet producten en magere producten worden hier ook niet geadviseerd maar wel de half volle. Een beetje de gulden middenweg, denk dat je het zo moet zien!

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wij hebben dit ook gehad en ik dacht dat het eennfase was maar die duurde nu al 1,5 maand....

Eerst dacht ik dat het geen honger was want als ik hem uit bed nam, aan kleede en dan even in de box lag als ik de pap fles maakte dan speelde hij gewoon rustig in de box ennsoms dronk hij ook niet de hele papfles leeg. Dan zou je dus denken dat hij niet zo een honger heeft maar soms kwam hij ineens om 5 uur ennals ik hem dan na een fles weer op bed legde sliep hij weer. Toen ben ik savonds een papfles aan gaan bieden (is pas sinds een paar dagen hoor) en die drinkt hij grif leeg en ineens werd hij weer om half 8 wakker.... Of dat het was durf ik je niet te zeggen ( wie weet was het toeval) maar vind het wel frappant. Gelukkigmis onze kleine alles behalve dik dus ik blijf savonds gewoon die papfles aan bieden (is overigens gewoonmgranen zonder smaakjes en extea dikmakers)

Deel Deze Pagina