Hoi, Herkent iemand dit? Mijn zoontje was echt een hol vat wat eten betreft: hij lustte alles (alle groente/fruit), maar dit wordt steeds minder. Hij eet nog geen 3 hapjes van zijn groente weg tegenwoordig. Hij "vraagt" ook nooit meer om eten. Hoort het een beetje bij deze leeftijd dat ie eten minder interessant vindt? groetjes, Claudia
ik lees mee. Onze dochter is ong. even oud en was ook een vreetschuur. Sinds 2 weken eet ze niet met smaak. Hiervoor hoorde je bij ieder hap "mjam, mjam, mjam" echt geweldig, maar nu. Ik doe creatief en dan komt er nog wel wat in, maar uit haarzelf heeft ze geen interesse. Nu is ze ook nog eens ziek waardoor ze nog minder eet en drinkt. Ben erg benieuwd. Ik dacht zelf aan een combinatie van sprong/tanden en het nieuwe is eraf.
Mirre is nooit een vreetzakje geweest. Heeft wel minder goed gegeten toen haar tandjes doorkwamen. Rond 8,5 mnd is er ook een sprongetje, daardoor kunnen ze ook minder goed eten. gewoon blijven aanbieden, maar geen probleem van maken. Het gaat weer over