Is bij jullie de friso 2 ook zo moeilijk aan te komen de laatste tijd ? 1 en 3 staan altijd netjes in de vakken! Maar nummer 2 daar heb ik 5 winkels voor moeten bezoeken voordat ik die uiteindelijk had! Ik moet zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad, maar de laatste tijd dus wel is dat bij jullie ook zo ? Of zijn hier in de omgeving gewoon veel kindjes tussen de 6 en 10 maanden
hier staat friso 2 in overvloed.. voor friso 1 moest ik 3 winkels af... kreeg overal te horen dat iemand net dozen had ingeslagen..
Op de ;radio heb ik iets gehoord dat het te maken heeft met toestanden in china. En dat dus heel veel friso (c.q. poedermelk) daar dus verkocht word. Gehoord dus he? Weet niet of het klopt.
Dat is geen friso, maar nutrilon (wat china betreft). Bij de AH zag ik vandaag bij nutrilon staan dat ze tijdelijk uit het assortiment zijn.
bij de etos kan je ze zowieso moeilijk krijgen omdat je ze met zo een aktie bon gratis krijgt. Bij anderen weet ik het niet...
Ik geloof dat ze in china ook nutrilon hebben, maar wel gemaakt in een andere fabriek. Hun fabriek is niet betrouwbaar, die van ons wel. Zoiets in grote lijnen. Maar pin me er niet op vast hoor
idd, nutrilon is erg slecht verkrijgbaar, maar alleen de nr 1 variant. In sommige supermarkten mag je ook maar een paar pakken meenemen, omdat veel particulieren het dus doorverkopen voor ongeveer het vijfdubelle aan China...
Dat is ook het eerste waaraan ik dacht. Ik zie het bij andere winkels vaak nog wel gewoon op voorraad staan.