Zowel lichamelijk en in gedrag ? Mijn mannetje is nog niet zo oud maar ik zie mezelf in hem Als ik baby foto's van mij naast de Zijne leg dan zie je alleen aan de kleding en haar kleur wie wie is. Maar ook heeft hij mijn teentjes (zit tussen 2tenen een kort zwem vliesje) als hij z'n flesje vast heeft krult zijn rechter pinkje (doe ik ook) Van z'n vader heeft hij het vrolijk zijn en het lachen om n scheet (niets)
Onze kleine man lijkt sprekend op zijn vader. Alleen de blauwe ogen en manier van kijken heeft hij van mij.
De oudste is qua karakter precies mij en qua looks papa. De middelste is qua looks precies mij en qua karakter precies papa. Dus ben benieuwd welk mengelmoesje de jongste gaat worden.
Het niet kunnen stilzitten! Als wij samen op de bank zitten! Pfff denk dat anderen duizelig worden als ze naar ons kijken. Alles binnen 5 minuten beu zijn. Altijd het laatste hapje op het bord niet opeten, tja genoeg is genoeg he. Qua uiterlijk niks. Ik was wel een wittekop tot mijn 2e, hij is nu ook een witteop dus dat is het enige
van mijn zoon niets. lijkt Qua uiterlijk precies op zijn neefje aan papa's kant zelfs vreemden denken dat dat broertjes zijn. En qua karakter is het een mengeling van papa en mijn vader. Dochter lijkt op papa heeft ook hele veel karaktertrekken van papa maar ook van mij.
Qua gedrag: haar pit. Ik herken het precies van mijn moeders verhalen over vroeger. Uiterlijk haar tenen, ze heeft precies dezelfde tenen als mij
Uiterlijk alleen de haarkleur (oudste bedoel ik, jongste niet) en volgens mij lijken ze verder meer op hun vader. Jongste is echt een kopie van de oudste lijkt het wel. Qua gedrag herken ik wel bepaalde dingen in de oudste.
Dochter lijkt precies op mij zowel uiterlijk als karakter. Zoontje lijkt op zn papa. Maar zijn ogen heeft hij van mij en zn haarkleur. En zn lach is ook precies mij
Mijn zoontje heeft de ogen van zijn vader,verder lijkt ie kwa uiterlijk helemaal op mij,zelfde mond,kin,neus ronde koppie als mij.Toen ie uit mijn buik kwam kon ik maar niet geloven dat ik een mini-me in mn hand had vond het zo apart Kwa innerlijk een mengelmoes al denk ik iets meer zijn vader,het gevoelige van mij,het enthousiasme en spontaniteit van zijn vader,en eigenwijs zijn we beide dus hij ook
Het temperament, het (b)engeltjesgedrag en tegelijkertijd ook de gevoeligheid. Qua uiterlijk heeft hij van ons allebei het beste (Hij lijkt op het eerste gezicht het meest op mij, tenzij je mijn schoonfamilie bent In dat geval is het precies mijn partner - maar dat is niet echt zo )
Mijn jongste zoon is qua gedrag en uiterlijk zijn vader. Vind het een wonder dat hij toch ook echt wel iets van mij zal moeten hebben en uit mijn buik komt haha.
Onze dochter is qua echt bijna het tegenovergestelde van mij... Uiterlijk helemaal haar vader Onze zoon lijkt meer op mij qua karakter en uiterlijk is hij een mix van ons Wat ik wel grappig vind is dat ik echt blonde kinderen heb terwijl ik zelf half Italiaans ben en mijn man ook niet echt heel licht is. Vroeger was hij trouwens wel blonder.
mijn oudste dochter is sprekend mij, maar er zit ook wel wat in van haar oma(vaders kant) en van haar vader. karakter van haar zelf mijn zoon is sprekend zijn vader, er zit ook veel in van zijn oom (vaders kant) karakter veel van zijn vader ook wel wat van mij. haar kleur en huid heeft hij van mij mijn jongste dochter is sprekend haar vader karakter ook haar vader
Qua karakter lijkt onze oudste op ons allebei: eigenwijs en soms een enorme dwarskop. Het vrolijke en soms druk zijn heeft hij van mij, uiterlijk meer van zijn vader. Behalve zijn ogen, ik kijk gewoon in mijn eigen ogen. Van de jongste is het nog lastig, hij lijkt nu vooral op zijn broer dus ook qua uiterlijk op mijn man. Hoe zijn karakter zich ontwikkelt wachten we af, het is wel een vrolijk jochie
Mijn zoontje lijkt qua uiterlijk heel erg op mij alleen de donkere ogen heeft hij van zijn papa. Verder heeft hij wel de bouw van mijn vriend vroeger ook zo'n mager ventje. En qua karakter heeft hij veel van mij maar ook trekken van zijn vader.
Wij hebben de zaken goed verdeeld thuis. Mijn zoon is echt een 1 op 1 kopie qua uiterlijk van mijn man. Karakter is wel een mix van ons. Dochter is zowel qua uiterlijk als karakter een kopie van mij. Haar opmerkingen, gezichtsuitdrukkingen, emoties etc etc zijn precies zoals bij mij