Hallo allemaal, Ik heb een vraag, onze joey is 11,5 week oud en weegt nu ongeveer 5 kilo. Nu gaven wij eerst 90cc met 3 schepjes neocate en 2 schepjes nutriton dan kom je uit op 100cc. en dit dan om de 3 uur. 6 uur 100cc 9 uur 100 cc 12 uur 100 cc 15 uur 100 cc 18 uur 100 cc 21 uur 100 cc 23:30 uur 120 cc En dan doorslapen tot 6 uur. Maar omdat hij nu na elke fles gaat huilen, hebben we verhoogd met 110, dus aanmaken met 120 4 schepjes neocate en 2,5 schep nutriton. Maar sinds we dat geven slaapt hij de nacht niet meer door en komt hij om de 2 uur : : .... Maar op de dag wil hij niet meer slapen (terwijl hij helemaal op is) en wil dan na 3 uur zijn fles met 120 cc.... Nu lees ik ook verhalen hier op het forum dat sommige kinderen jonger als joey al 165cc krijgen... Nu weet ik het echt niet meer ik krijg onze joey ook niet meer zo snel tevreden. Kan iemand mij adviseren met het voedingsschema? Ook heeft hij reflux en kma en is naar mijn idee ook nog misselijk. Groetjes angelique
ik denk dat je dit beter kunt overleggen met je kinderarts, misschien voldoen zijn medicijnen als hij die heeft voor de reflux niet meer en huilt hij daarom na de fles.
Ja we moeten dinsdag weer naar de kinderarts, dus dan ga ik het ook zeker overleggen, maar dacht dat misschien iemand hier zijn idee over had, maar als nog bedankt voor je reactie. Groetjes angelique