Altijd maar honger - 21 mnd

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door miss mama, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss mama

miss mama Lid

26 aug 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter vraagt de hele dag door om eten ;) ik vraag me af of dit nog wel normaal is. Wat ze vandaag heeft gegeten:

5 bruine boterhammen met beleg, 1 peer, 2 mandarijnen, 1 kiwi, 3 snacks (smoeltjes (2 kleine koekjes), mini rijstewafeltje en rozijntjes), avondmaaltijd en een toetje.

Vd week las ik dat kinderen van haar leeftijd juist minder behoefte aan energie en dus eten hebben. Ik wil haar niet vet mesten, maar vind het ook niet nodig dat ze honger heeft. Ze is overigens niet dik maar wel stevig en ik wil niet dat ze te dik gaat worden :) Krijgt ze nu teveel eten binnen of mag ze dit wel hebben? Ik zit al te denken dat ze mss wormpjes heeft, maar dat zou je dan toch in de ontlasting moeten terugzien?

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Ieder kindje is weer anders, dus dat is lastig aan te geven, het consultatie bureau volgt de groei, dus zij kunnen aangeven of je kindje te veel krijgt, dat hoeft zeker niet het geval te zijn hoor.

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina