Nou heb ik het afgelopen half jaar 4 nieuwe bh's gekocht bij Hunkemöller. En normaliter wil ik niets van de verkopers weten omdat ik dacht dat ik altijd de juiste bh's kocht. Dus de afgelopen keren op advies van hun de juiste bh's gekocht. Nu een half jaar verder en van de 4 bh's heb ik er nog maar 1 van over die n beugel heeft. Per bh hebben ze ongeveer 35 of meer gekost. Dit vind ik zelf erg veel geld voor zo'n korte periode waarbij ik ze aan heb gehad. Ik bedoel ik neem dat het zodanig goeie kwaliteit is dat ik er langer mee zou doen. Of gaan jullie bh's ook zo snel stuk? Ik heb geen bonnetje meer, denk jullie dat ik hier nog iets mee kan bereiken bij hun? Of kan echt fluiten naar een tegoed bon of een andere compensatie?
Heb je ze gepind? Volgens mij is je afschrift ook wat waard. En als het hunkemoller merk is (dus kan bewijzen dat ze van hen zijn) dan heb je volgens mij nog wel een goede kans dat ze iets kunnen betekenen.
Ja ik heb ze gepind. Ik baal er echt enorm van, want ze zaten wel lekker, en ik heb maat 95E en dan is het best moeilijk om bij hunkemoller een leuke en mooi bh te vinden in die maat met beugel én voorgevormde cup.
Nee, in de machine op 30 graden. Ze hebben van die speciale zakjes zodat je ze in machine kunt wassen.
Ik had t binnen 2 maanden dat bij 2 bh's de beugel erdoorheen kwam, naar de winkel gegaan om te vragen hoe of wat en kon langskomen met de bh's en bon/dagafschrift. Dus ik daarna met bh's en dagafschrift naar de winkel, ze had t afschrift niet nodig en ik kreeg zo 2 nieuwe bh's mee. Binnen 2 maanden stond ik er weer, weeeeeeeer die beugel erdoorheen, toen daar bh in die maat gepast zodat ze konden zien dat de maat echt goed was (en t dus niet aan spanning op de beugel oid) lag, en de maat was dus goed. Weer 2 nieuwe gekregen. Die gingen gelukkig wat langer mee (halfjaar), maar goed nu moest ik ook weer een cup kleiner hebben haha dus kwam opzich wel goed uit Maar zou dus gewoon even langs een filiaal gaan, zijn voornamelijk franchisers dus ze zullen er vast allemaal anders mee omgaan. Of ze nog wat kunnen met halfjaar terug weet ik, denk dat je misschien pech hebt, maar wie niet waagt
Ik had precies hetzelfde! Ook met van die dure beha's.. Ik heb geloof ik elke beha bij een andere vestiging geruild, omdat die hier in de stad er nogal moeilijk over deed om ze allemaal terug te nemen Maar ik koop tegenwoordig dat model maar niet meer, ik vind het ook echt niet kunnen hoor.. Is gewoon zonde, zo'n klap geld!
tot een half jaar heb je recht op een vergoeding wettelijk. Ik vind de kwaliteit van hunkemuller 3 maanden meegaan. Daarna is hij teveel uitgerekt. Maar goed, dat komt door mijn 70 omvang denk ik. Ik koop tegenwoordig bhs van 100 euro. Die kwaliteit is echt veel beter.
Bij de hunkemoller waar ik heen ga, adviseren ze altijd de bh's op de hand te wassen. Gaat bij mij altijd goed! En 35,- per bh valt redelijk mee hoor Mijn moeder heeft 85HH en is dus genoodzaakt naar een van de betere lingeriezaken te gaan en is daar voor 1 bh...........119,- kwijt... Maar wel vervelend dat je elke keer hetzelfde probleem hebt en ik hoop dat je een soort van vergoeding kan krijgen.
Wow dat is veel geld. Vind zelf 35 ook veel geld Ik koop ook mijn bh's bij hunkemoller. Heb bij 1 bh dit ook vrij snel gehad moet ik zeggen. Gelukkig hierna niet meer gehad. Zou het gewoon proberen.