Hoi Ilja, We blijven hier aan het "klieren" qua voedingen. Daan is volgende week 7 maanden en we moesten van 4 naar 3 flessen, omdat hij nu natuurlijk ook fruit en groente krijgt. Dit ging best goed, Daan wordt alleen `s nachts nog regelmatig wakker..Vaak even een speentje geven en hij slaapt weer lekker verder. Tot een uur of 5 `s ochtends, dan is hij erg vrolijk wakker!Gezellig, maar een beetje te vroeg! Nu heeft hij de laatste paar dagen zijn groente niet goed gegeten en heb ik hem 4 flessen gegeven. Die dronk hij met smaak leeg!En...hij slaapt beter...is dit toeval?Mag hij eigenlijk die 4 flessen nog wel, of is het echt teveel...hij is nu ong 8 kilo, en heeft zo`n 70 cm..geen dik mannetje! En kan ik hem, als hij wel 4 flessen mag, nog een flesje doen rond 22.00? Wat zou jij doen... Liefs Emma
Als hij nog behoefte heeft aan die 4e fles geef je die toch fijn. Misschien dat je de hoeveelheid van die 4e fles langzaam kan afbouwen. Ilja
Oke, zal ik hem dan, na het warm eten, rond 17.00 als toetje, een kleine fles geven?Hij spuugt nl yochurt e.d. allemaal weer uit...dat verdraagt hij niet zo goed. Daarna slaapt hij vaak nog even en dan zou ik hem rond 20.00 zijn laatste fles kunnen doen..? Liefs Emma