Amy haar schema is nu: 7 uur-180ml 11 uur-fruit 12 uur-180 14-15uur-koekje + sap 16.30-17uur groente 21uur-papfles Maar nu wil ik de laatste fles al iets vroeger gaan geven en op gegeven moment laten vallen... kan dat en hoe moet ik dat doen. Hoeveel voedingsmelk geven jullie over heel de dag, Want amy krijgt nog steeds 4 flessen en ze is nog niet echt gel op groente.
Over die laatste fles;Geef die gewoon wat vroeger,probeer de fles rond 20u te geven ofzo. Ik blijf Elena nog even die laatste papfles geven.Zij drinkt die hele papfles van 270 ml nog op.Zij krijgt die fles om 18u30 en gaat dan slapen. Moest ze die nu bijna niet meer drinken zou ik die laten vallen en de groente wat later geven maar ik blijf het zo doen. Elena krijgt 510 ml opvolgmelk per dag(onbereid) Mijn schema: 7u: fles 240 ml 11u30:brood,fruit+sap tussendoor een koekje als Elena wilt 16u30: groente 200 gram + yoghurt 18u30apfles 270 ml(die 270 ml is onbereid)
Je geeft nu drie flessen waarvan 1x pap? Misschien kun je Amy 's ochtends pap geven. Tussendoor een beetje sap. Rond 12 uur broodje met een fles opvolgmelk. Rond drie uur fruit, sap en eventueel een koekje. En dan rond 5/6 groenten met wat (volle)yoghurt toe. 'S avonds kun je haar dan nog een fles van 180/6 geven. Is dat wat?