geefsinds gisteren nu ook een groente hapje alleen gisteren en vandaag huilt hij alleen maar tijdens het groente hapje. snap er niets van... hebben jullie hier ervaring mee dacht misschien is het toeval of hij heeft zo'n honger en wil de fles ik heb echt geen idee. hij krijgt het hapje om 17.00 uur. groetjes susanne
Probeer het morgen eens in de ochtend te geven, misschien is hij om 17 uur te moe om iets nieuws te willen proberen.
heb gisteren eerst de fles gegeven ( wel mider voeding dan normaal) zodat de honger een beetje weg is en dat hielp. dus denk dat ik het groentehapje te laat gaf. ( hij had dus al honger en geen zin in geprobeer.. maar bedankt voor de reactie's. groetjes susanne
Hoi Stich, Mijn dochter had de eerste keer groentehapje hetzelfde als jouw zoon. Alleen maar huilen. Maar bij mijn dochter was het voor het eerst dat ze wat anders proefde dan de melk.... Ik denk dat het bij haar daar aan ligt. Misschien is het ook een kwestie van wennen aan de smaak. Groetjes Firella
Dit is hier ook het geval als ik britt om 17.00 uur haar warme hap geeft moppert en huilt ze vresselijk.. ze is dan onwijs moe, ik geef de warme hap dus ook eerder en dan gaat haar bordje leeg hoor
gisteren pas gegeven voor het eerst dus tja je kunt natuurlijk niet verwachten dat de kleine er om staat te "springen" tis gewoon iets nieuws waar de kleine aan moet wennen...gewoon volhouden en binnen no time heeft de kleine het echt wel door en zal het "gejengel" ook wel afgelopen zijn... heb het met de 2 andere kids ook meegemaakt hoor, tis natuurlijk een heel andere smaak dan gewend en dat is gewoon ff door de "zure" appel heen bijten.. . succes
gisteren wortels gegeven gaf maar een half potje maar had ook wel een heel potje kunnen geven dit is wel spekkie naar zijn bekkie
Hier is het nog steeds zo dat als hij echt erge honger heeft alleen melk voldoet... terwijl hij wel heel goed eet.