ha ha ha ha ha geen ruzie gaan maken hier he! ik moet er wel een beetje om lachen. ach iedereen heeft toch zijn eigen mening. marissa heeft nooit ernstige klachten gehad van de koemelk allergie, en hebben al eens eerder een provocatie test gedaan, toen kreeg ze naar 5 dagen pas last, vooral erge darmpkrampen. dus daarom heb ik me er ook niet zo druk om gemaakt, en de kinderats waarschijnlijk ook niet. ik heb ook te maken gehad met ondeskundige mensen, zoals huisartsen. die dan zijden het gaat wel over, zijn gewoon krampjes, is eerte kindje zeker. enz enz. bij de kinderats werd ik gelijk heel serieus genomen, heb er wel liefst 1 uur binnen gezeten, ze is helemaal na gekeken, en toen ook de allergy care opgestart. wij hebben een goed gesprek gehad omdat we er helemaal doorheen zaten. hij wilde ze eerst opnemen maar wij mochten zelf kiezen, dus ze is mee terug naar huis gegaan en zo gauw er iets was konden we direkt bellen naar de arts en dan zou ze alsnog opgenomen worden. ik vind dat echt heel netjes! ook van het cb mag ik niet klagen, de wijkverpleegkundige heeft meerdere malen gebeld hoe het ging en is ook 3 keer thuis langst geweest om te praten met ons, en naar marissa te kijken. ik had echt het gevoel dat ze ons hielpen en gerust stelden. dus bij deze een positief verhaal over het cb en de kinderarts! maar het gaat nu nog steeds goed, wel laat ze af en toe wat scheten, maar ze heeft er geen last van. ze is lekker vrolijk. gisteren bij de kinderarts geweest, moeten haar nog 1 week goed observeren en als ze daarna geen klachten heeft verwacht hij wel dat het over is. ik hoop het. hij belt ons over 2 maanden terug op om te vragen hoe het allemaal gaat. en als er ondertussen iets is kan ik gewoon bellen. jullie horen er nog van groetjes debby