Hoi allemaal, heb een klein probeempje met de voeding van mijn mannetje van bijna 5 maanden. hij drinkt al een maand of 2 210cc 4x per dag. dat ging goed tot 3 weken geleden. hij kwam ineens weer 's-nachts. en nu is het zelfs zo dat hij maar 180 wil drinken, maar 's-nachts wel weer komt. zelf heb ik het idee dat hij aan vast voedsel toe is. kijkt het bijna van mijn bord af. en van een vriendin begreep ik ook dat ze op een gegeven moment minder gaan drinken en behoefte krijgen aan vast voedsel. hij is ook net behoorlijk ziek geweest. (rs virus), maar daar is hij nu toch aaridg van hersteld. heeft iemand van jullie tips? want normaal dronk hij zijn flessen zo makkelijk weg. ow en voor ik het vergeet. vlak voor hij zo begon te doen wilde hij ineens gerust 5x op een dag 210 drinken.
Waarschijnlijk heeft hij, omdat hij ziek geweest is, weer behoefte aan 5 flessen, en dan met wat minder er in. Een grote fles verteren kost veel energie en je ziet wel vaker dat ze als ze ziek geweest zijn opeens veel minder per keer willen drinken, maar dat wel vaker. Met bijvoeding zou ik nu nog niet gaan beginnen, vooral niet omdat hij RS virus gehad heeft!